today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

McCann Talks: “Mobilni telefoni vratili moć nazad u ruke potrošača”

Jamie Peate, Global Head of Retail Strategy u McCann Woroldgroup, zajedno sa koleginicom Marie Koropisz, prethodne sedmice održao je niz radionica sa timovima u agencijiama McCann, UM i Drive. Jamie poseduje višedecenijsko iskustvo u radu sa klijentima iz domena maloprodaje, poznat je i po radu na nagradjenim kampanja za kompaniju Aldi. U razgovoru sa Katarinom Pribićević, direktorkom strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd, Jamie otkriva kao vidi budućnost maloprodaje, na koji način digitalizacija utiče na potrošača ali i koje savete bi podelio sa mladima koji žele da se bave advertisingom.

KP: Jamie, šta je po tvom mišljenu budući format maloprodaje?
JP: To će biti format koji maksimizuje upotrebu i potencijal svih maloprodajnih sredstava jednog brenda. Drugim rečima, potrošačima će se nuditi sve što im je potrebno da bi stekli željeno iskustvo u trgovini, bilo da je reč o fizičkim ili digitalnim platformama. I pokrivaće celokupni ‘put kupovine’ o kojoj god kategoriji da se radi.

KP: Na koji način je digitaliazacija ta koja utiče na promenu procesa u kupovini? Šta možemo naučiti od Kine?
JP: Kina nas je navela da na potpuno drugačiji način promišljamo ulogu “prodajnog levka” (npr. od angažovanja, pa do razmatranja i zatim kupovine), kao i o putovanju potrošača. Pokazalo se da možete graditi svoj brend preko celog prodajnog levka, a ne samo na njegovom vrhu, i da e-kupovina može igrati jednako važnu ulogu kao i fizička prodavnica. Kina nam je takođe pokazala da putovanje potrošača više nije linearno, i da digital igra centralnu ulogu u tome kako potrošači sada upravljaju ovim putovanjima.

KP: Koji trendovi utiču na promene ponašanja potrošača?
JP: Mobilni telefoni su promenili sve i nastavljaju to da čine – vratili su moć nazad u ruke potrošačai dali im mogućnost da znaju više, pronađu više i podele više – i ovo se neće promeniti. Svi trgovci moraju razmišljati o tome kako će pokrenuti svoje poslovanje u ovom prevashodno mobilnom okruženju.

KP: Kod nas iz godine u godinu vidimo pozitivnu promenu trenda kada je zdrava ishrana u pitanju. Koji su novi potrošački trendovi kada je ishrana u pitanju?
JP: Ravnoteža će biti ključna – balansiranje zdravlja sa uživanjem, količina biljne hrane sa mesom i velika vrednost sa etičkom i odgovornom nabavkom hrane i proizvodnjom. Oni prodajni lanci i brendovi koji pomažu ljudima da postignu tu ravnotežu su oni koji će pobediti.

KP: Na kraju, da li možeš da podeliš sa nama koje su ključne osobine jednog dobrog stratega? Šta bi savetovao mladim advertajzerima koji ulaze u ovaj svet?
JP: Uvek novim stratezima dajem ovih pet misli kada počnu da rade – nadam se da će pomoći…
• Nemojte biti arogantni i pokušajte uvek biti najpametnija osoba u sobi.
• Slušajte više, manje pričajte.
• Pokušajte da uvek svoje razmišljanje bazirate na dokazima.
• Pustite svoje ideje i prihvatite tuđe.
• Budite znatiželjni i zainteresovani za sve.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!