today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Veštačkim glasom teško je izazvati emocije

REGION – Tako kaže Ema Rodero (Emma Rodero), istraživač i profesor na odeljenju za komunikaciju na Univerzitetu Pompeu Fabra (Španija), koja se u okviru rada u laboratoriji Media Psychology Lab između ostalog bavi merenjem psihofiziološkog odziva slušalaca i analizira, kako zvuk i glas mogu da poboljšaju nivo pažnje, pamćenja i razumevanja medijskih poruka.

„Zanimljivo je koliko malo pažnje robne marke posvećuju glasu i zvukovima. Čini se kao da su zvučni efekti u potpunosti nestali, što je velika šteta. Naime, sva moja istraživanja pokazuju da oni na potrošače imaju veoma veliki uticaj,“ kaže Ema Rodero (Emma Rodero), koja će biti jedan od ključnih govornika 21. konferencije medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 28. i 29. novembra u hotelu Bernardin u Portorožu.

Emu će više od hiljadu trista učesnika ovogodišnje konferencije čuti kako im govori da odgovarajući glasovi i zvukovi mogu da povećaju pažnju potrošača, koje treba izbegavati, a koji stvaraju osećaj neprijatnosti, što može biti velika pomoć pre svega prilikom javnih nastupa. Kakvi zvukovi povećavaju motivaciju i stvaraju jači emotivni odgovor, kako povećati podsećanje na poruku koja se čula i šta je ono, što kod zvuka i glasa povećava uključenost potrošača u poruku. Učesnici neće samo saznati šta su zaključci istraživanja, već će slušati i o tome kako se ona sprovode. Zašto je važno merenje fizioloških odziva pojedinaca i kolika je dodata vrednost mernog trougla svesnog odziva pojedinaca na glas i zvuk.

Govornik će se dotaći i sve omiljenije teme veštačkih glasova: „Veštački glasovi su adekvatni za kraće poruke. U poređenju sa ljudskim nemaju mnogo elemenata koji stvaraju emocije. Oni takođe imaju uvek isti ritam, a fali im i intonacija. Rezultati našeg istraživanja su jasni, ljudi su emotivna bića i zato više vole ljudski glas“, tvrdi gospođa Rodero.

A zvuk i glas nisu važni samo u oglašavanju, već i u medijima. Ema Rodero (Emma Rodero) će objasniti kako može zbog nedovoljnih kvalifikacija kadra, koji se bavi sinhronizacijom, televizijskim ili radio voditeljstvom i najavljivanjem doći do neodgovarajućeg i pogrešnog korišćenja glasa. Objasniće zašto je bitan trening vokalnih tehnika, kakvu ulogu i uticaj ima intonacija i zašto je prirodni glas najbolja odlika govornika.

Pozivamo vas 28. i 29. novembra u Portorož, gde ćete imati priliku da čujete brojne globalno prepoznatljive glasove, a neće faliti ni zanimljivih zvukova. Više informacija pronađite ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!