Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Radio veoma popularan među Amerikancima!

SVET – Kao izvorni elektronski medij, radio i dalje doseže do više Amerikanaca od bilo koje druge platforme koju Nielsen meri, pokazalo je njhovo najnovije istraživanje. Kada su u pitanju odrasle osobe, starije od 18 godina, radio dopire do 92% njih u SAD-u na nedeljnom nivou.

Radio je u velikoj potražnji i ima raznovrsnu ciljnu grupu kada se uzme u obzir koliko ga ljudi sluša, u svim grupama po dobi, polu i etničkoj pripadnosti. Nije iznenađujuće da su odrasle osobe od 18 do 49 godina demografska grupa koja se najviše angažuje kada je u pitanju ovaj medij. Mesečni doseg za ovu grupu slušalaca u SAD-u je 132,4 miliona (98% stanovništva), a country muzika je među njima najpopularniji žanr. Odrasli od 25 do 54 godine su druga najangažovanija grupa, pa tako u ovoj grupi radio dopire do 123,6 miliona njih (ili 99% grupe) svaki mesec, saopštio je Nielsen.

Više informacija pogledajte na grafikonima ispod i na sajtu Nielsena.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!