today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Neka najbolji pobedi!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Pavlović, Co-Founder i CEO, Spring Onion Studija, rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta je za Vas inovativna kampanja? U kojoj meri su agencije u Srbiji s jedne, i klijenti s druge strane zaista spremni za hrabre i inovativne kampanje?
Po mom mišljenju, iz perspektive postprodukcije, inovativna kampanja je ona koja koristi potencijale vizuelnih efekata maksimalno, jer se vrlo brzo javljaju novi kreativni pravci sa napretkom tehnologija u VFX (primer pravca umetnika Alberta Mielga i Amazing Spider Man crtanog filma, pa posle epizode u Netflix serijalu LDR). VFX sve više i više ulazi u kreativnu industriju, gde se kroz eksperimentisanje u studijskim labaratorijama stvaraju novi pravci i efekti koji se posle komercijalizuju.

Tržište inovacija se promenilo na bolje, takođe, jer su klijenti i agencije svesne kakvi rezultati mogu da se napravi kada se biva drugačiji tj. viralan. Pojavom viralnog momenta, ponajviše Instagrama, pojavilo se novo tržište za eksperimentalni marketing, gde od mini kreativnih VFX testova, artisti postaju prepoznatljivi, popularni i na kraju angažovani zbog prepoznatljivog i unikatnog stila. Primeri tyflow, michaelmarczewski, ashtorp itd…

Generalno komunikaciranje sa agencijama u Srbiji je na više kreativnom nivou, nego sa strancima, ako gledamo iz ugla postprodukcije. Domaće agencije su otvorene za kreativne i tehničke predloge kad je u pitanju VFX. I to mogu da potvrdim iz našeg dugogodišnjeg iskustva.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Iz perspektive postprodukcije, u prijavi bih voleo da vidim propratne materijale u vidu storyboarda, skica, referenci, jer to je polazna tačka u našem procesu i kroz te materijale bih mogao da vidim način razmišljanja i koliko je postprodukcija imala kreativne slobode. U slučaju da je to teško ostvarljivo, naravno da nije neophodno.

Što se tiče finalne kampanje, takođe, bih se fokusirao na domen postprodukcije i to na integraciju CG elemenata sa živom slikom, animacijom i kvalitetom rendera. To su neke od glavnih stavki, ali naravno svaka kampanja može da varira sa količinom CG. Želim svim učesnicima sreću i da najbolja kampanja pobedi!

*****

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Pojedinačni radovi – EXECUTION (Dizajn i Produkcija) – kategorija koja slavi umetnost realizacije, a u gde će prijavljeni projekti morati da pokazu svoje umeće produkcije izvanrednih rešenja koja, zahvaljujući novim, kreativnim tehnikama i veštinama, dovode do inovativne realizacije ideja;

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!