Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Veljko Golubović, Executive Creative Director agencije New Moment New Ideas rekao je…
Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta karakteriše inovativnu kampanju? Koliko su, po Vašem mišljenju, inovacije česte u kreativnoj industriji u Srbiji?
Sveže, pametno, jednostavno, da rešava problem, odlično izvedeno, inspirativno i da je ako je moguće „game changer“. Imati sve od ovih 7 stvari je idealno, imati 4-5 je realno. Utisak je da su inovativna rešenja sve češća, a razlog za to je, verovatno, što se reč inovativnost sve više pominje u brifovima klijenata. Promena u načinu razmišljanja je vidljiva i to je trend koji će se nastaviti.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Važno je izdvojiti najbitnije, da je ideja jasno artikulisana i da svi mogu da shvate šta se i na koji način postiglo. Originalnost ideje, kvalitet realizacije i relevantnost za brend biće glavni kriterijumi za ocenjivanje radova.
*****
Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.