today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: Globalni trendovi u oglašavanju i kriza društvenih mreža

SVET – WARC je objavio da su prihodi od oglašavanja među ključnim kompanijama koje kontrolišu društvene medije i servise za poruke u prva tri meseca 2019. godine porasli za 26,2% i dostigli 17,9 milijardi američkih dolara.

Međutim, iako je ovaj rast nadmašio sve ostale sektore oglašavanja, iznosi otprilike tek polovinu stope rasta koja je zabeležena samo godinu dana ranije (51,6% u prvom kvartalu 2018.). Svih šest kompanija koje su analizirane u izveštaju – Facebook, Pinterest, Snap, Twitter, Tencent (WeChat / QQ), Weibo – zabeležile su pad rasta prihoda od oglasa u prvom kvartalu 2019. godine.

Usporavanje rasta oglašavanja na društvenim mrežama dešava se istovremeno sa ogromnim pritiskom zbog korišćenja korisničkih podataka kroz koji prolazi tech sektor generalno, a posebno Facebook. Nedavna istraživanja YouGov-a, Dentsu-a i Universal McCann-a, između ostalog otkrivaju da polovina potrošača veruje da tehnološke kompanije i društveni mediji imaju previše moći i uticaja, dok sličan procenat ispitanika smatra da je potrebna veća regulacija industrije.

Dve trećine korisnika ne veruje informacijama koje dolaze sa društvenih mreža, sa stopama od čak 82% u Velikoj Britaniji i 70% u SAD-u.

Istraživanje je pokazalo da 42,1% korisnika veruje mišljenju influensera kada je reč o proizvodima i uslugama, dok 71,1% ispitanika navodi bezbednost podataka kao svoju najveću brigu u slučaju kupovine na društvenim mrežama.

Više informacija o ovom istraživanju pročitajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!