REGION – Human website osvojio je nagradu u kategoriji Best Practices i glasovima žirija i na temelju glasova publike.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
REGION – Human website osvojio je nagradu u kategoriji Best Practices i glasovima žirija i na temelju glasova publike.
Karolina Galácz, Creative Director u agenciji DDB Budapest (Mađarska), jedna je od predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019, koja će govoriti na temu „Make the Most of Your Limits as a Creative + as a Client„. Sa njom smo razgovarali o tome kako ograničenja pretvoriti u potencijale u kreativnoj industriji.
REGION – Dobre priče su uvek nadživele ljude, koji su ih izmislili. I do sada su ih uvek izmišljali ljudi. Da li možemo u instant svetu, gde smo na tekućoj traci počeli da proizvodimo, da očekujemo da će priče, tekstove, slogane, stihove … početi da pišu roboti?
U centru Beograda osvanuo je ogroman ručni mlin koji prenosi jednostavnu poruku: svaka sorta Drive Cafe kafe se prži i melje zasebno, pa tek onda sjedinjuje u konačnu aromu. To je jedna od najvrednijih tajni zašto je ukus svake Drive Cafe šoljice kafe toliko dobar.
Next JOY se kao brend pozicionirao kao miljenik tinejdžera. A kada si miljenik, potrebno je da svoj status i opravdaš! To su agencija McCann i ovaj poznati brend i uspeli, na do sada neviđen način.
U ovom tekstu objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2018. godinu, a u okviru studije #AgencyReport19.
Telenor mreža najbolja je na testu prema drugom nezavisnom merenju kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji koje je sprovela međunarodna tehnološka kompanija P3. Tim povodom, agencija New Moment New Ideas Company osmislila je i kreirala novu kampanju za ovog telekomunikacionog operatera.
Tim Lazy Green Monsters pobednik je prvog takmičenja KAKTUS Talents (powered by Mastercard). Tim je radio u sastavu Ivan Aranđelović i Jana Marčetić iz agencije Popular Communications.
Početkom ove godine dobila sam nova zaduženja, a između ostalog i razvoj našeg – interno nazvanog – sektora Edukacije. To vam dođe k’o ona mačka iz Doručka kod Tifanija, koju su samo zvali Mačka. Tako smo i mi našu edukaciju samo prozvali “edukacija”.
Na konferenciji „Prava mera medija 2.0“ predstavljena je trenutna medijska scena Srbije, sa fokusom na trendove i inovativne primere iz prakse u oblasti medijskih merenja. U organizaciji Asocijacije medija i uz podršku USAID-ovog projekta „Jačanje okruženja za održivost medija“, ovaj događaj organizovan je drugu godinu zaredom.