today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koliko influenseri koštaju oglašivače?

SVET – Prema najnovijem izveštaju agencije Mediakix, tokom ove godine oglašivači će u Americi potrošiti između 4,1 i čak 8,2 milijarde dolara na influensere, što je veliki porast u odnosu na 2015. kada je ta cifra iznosila oko 500 miliona dolara.

Ipak, reč je o malom udelu u odnosu na ukupno tržište oglašavanja. Takođe, konstantno rastu i budžeti koji se troše na objave, pa dok influenser sa 10-ak hiljada pratilaca na Instagramu po objavi može dobiti 200 i više dolara, slavne ličnosti sa milionima pratilaca mogu zaraditi i više od pola milona dolara samo za jednu fotografiju.

Uprkos rastu potrošnje i sve većem broju influensera, deo kompanija prestao je koristiti usluge influensera, a neki stručnjaci predviđaju da bi to uskoro mogao postati trend i da će sve više kompanija ulagati manje novca u influensere ili će potpuno odustati od takvog načina oglašavanja.

Postoje i dodatni problem sa influencer marketingom. Osobe koje na društvenim mrežama imaju veliki broj pratilaca, a koje sponzori plaćaju za objave, sve više gube kredibilitet među svojim pratiocima jer često reklamiraju proizvode koje uopšte ne koriste i ne sviđaju im se. Takođe, teško je i meriti uspeh takvih kampanja i koliko se brendovima uopšte isplati da ulažu novac u takav oblik oglašavanja.

Stari je problem i kupovina lajkova, komentara i pratioca pa, prema nekim istraživanjima, to košta oglašivače oko 1,3 milijarde dolara. Za samo 16 dolara moguće je kupiti hiljadu pratilaca na Instagramu, a istraživanja koja su sprovele kompanije poput Good Companyja i HypeAuditoriuma, pokazuju da između polovine i dve trećine influensera kupuje pratioce, lajkove i komentare.

Više informacija na https://mediakix.com/blog/influencer-rates/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!