Google Ads sada odaje sve podatke o kupcima: Da li bi ovo trebalo da nas brine?

Google neprestano uvodi novine, a odnedavno možete da vidite “veličinu korpe” vaših kupaca, prosečnu cenu prodate robe, bruto dobit i još mnogo toga u okviru svoje kampanje, piše Searh engine land.

U toku je testiranje beta verzije dodataka u Google oglasima. Tako, onaj ko vodi google kampanju, sada može da vidi kompletne podatke o e-trgovini. Ovo je uvedeno da bi se stekao konkretniji osećaj o tome koji proizvodi pokreću tržište i kako potrošači reaguju na kampanju.

Da li bi ovo trebalo da nas brine?
Zahvaljujući ovoj novini, prodavci će steći bolji osećaj profitabilnosti svojih šoping kampanja i naučiti kako da se optimizuju za veći profit. Novi vid izveštaja će takođe pomoći da se vidi kada proizvodi koji “skupljaju” klikove odvedu kupce do drugih proizvoda koji bi mogli da ih zainteresuju.

Takođe, sada su vidljivi podaci poput vrste uređaja sa koga je obavljena kupovina, sa koje lokacije, prosečna vrednost porudžbine…

Šta je novo?
Google praktično “snima” sve ove podatke o kupcima i uz praćenje konverzija Google oglasa moći će da se vide dodatni podaci o prihodu i profitabilnosti.

Kako videti nove opcije?
Potrebno je da postavite praćenje konverzija za Google oglase sa posebnom oznakom. Sve informacije o aktivaciji nove opcije možete pronaći na ovoj stranici.

Izvor: Represent Communications


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

1 komentar

Komentari