Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 310

BUSINESS AND TRENDS 2019: Ne očekujte da drugi povedu vaše bitke, ali ni da svaki put uspete!

0

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovog puta bio je Anđelko Trpković, CEO agencije Publicis Group za Adriatic region.

U okviru projekta ADBOOKA socijalnim udruženjima donirano preko milion dinara!

0

U okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom projekta ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko milion dinara.

THE BEST OF 2019: Jurica Ćorluka, Señor (Hrvatska)

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Jurica Ćorluka, Head of Creative agencije Señor (Hrvatska), izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

BUSINESS AND TRENDS 2019: Moramo priznati sebi da je vreme ustaljene prakse zauvek iza nas!

0

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Slađana Večerinović, Executive Director agencije Headmade.

Crno-beli dizajn Dana komunikacija za hiljadu nijansi komunikacija

0

Tim profesionalaca uz Jelenu Babić i Svena Sorića ujedinio se kako bi DK festivalu osvežio izgled i direktno poručio: “Fuck advertising. Love advertising.”

BUSINESS AND TRENDS 2019: PPT od 500 slajdova sa 4 digital koncepta u sebi!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Goran Jankuloski, Managing Partner agencije Žiška.

eMarketer: Ključni digitalni trendovi za 2020.

SVET – eMarketer objavio je izveštaj o ključnim digitalnim trendovima za 2020. godinu.

Brend sa svrhom!

0

Neli Angelova, direktorka komunikacija za Nestlé tržište jugoistočne Evrope, specijalno za naš portal govori o razvoju brendova, ali i kulturnim i potrošačkim razlikama u Bugarskoj i Adriatic regionu.

BUSINESS AND TRENDS 2019: Ključ je u ljudima!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Danka Trbojević, Managing Director agencije DRIVE.

Medijski trendovi za 2020. godinu

Mediji se menjaju, a vreme provedeno u korišćenju medija se produžava. To su pokazali i podaci kompanije Nielsen za prvi kvartal 2019. u kojem su korisnici dnevno provodili 11 sati i 45 minuta u interakciji sa medijima – televizijom, uređajima povezanim sa TV aparatom, na radiju, računarima, pametnim telefonima i tablet računarima – što predstavlja dodatni 21 minut izlaganja medijima na svim platformama u odnosu na prvi kvartal 2018. godine.