Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Maja Nadeždić, Client Service Director agencije Block&Roll.
Da da, dobro ste pročitali. Upravo smo uporedili jednu od klasičnih buzzword fraza (koja jako često nije dobro definisana) sa jednim od najvećih filmskih umetnika ikada.
Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Predrag Radojičić, Managing Director agencije ClickAttack.
Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Dubravka Petrović, Asocciate Creative Director agencije McCann Beograd, izdvojila kao najbolje u 2019. godini.
Verovatno za nekoga smešan i preoptimističan naslov, ali hajde da vidimo kako stoje stvari u vezi s tom temom. Možda je pretpraznična atmosfera već smekšala tvrdokorna srca profesionalaca iz struke, pa će poruka lakše dopreti do njih.
Ukoliko još uvek niste čuli za agilno poslovanje i SCRUM metodologiju i kako mogu unaprediti vaše poslovanje, sada je krajnje vreme! Amazon, Microsoft, Apple, Google i Facebook samo su neke od velikih i uspešnih svetskih firmi koje svoje poslovanje zasnivaju na agilnim/SCRUM principima.
Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Miloš Đurđević, kreativna direktor agencije Fullhouse Ogilvy, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.
Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Aleksandra Kožul, Communication Director External, Internal and Digital u Novaston Marketing Consultancy.
Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković i predstavnici trgovinskog lanca Idea posetili su danas mališane u Bolnici za pedijatariju „Dr Olga Popović – Dedijer“, u okviru tradicionalne akcije „Volimo praznike jer volimo jedni druge“ u okviru koje je ove, kao i prethodnih godina, posećeno više od 50 institucija u 23 grada i podeljeno više od 5.000 paketića.
Koordinator korporativnih komunikacija kompanije Mercator-S Marko Vlahović kazao je da Idea ove godine obeležava mali jubilej – pet godina Karavana i dodao da su ponosni na to što su za to vreme, više od 10.000 zaposlenih, podelili više od 25.000 paketića.
„Deca reaguju fantastično, a glavni utisak celog karavana je da paketići nisu glavna stvar, već druženje, predstava, Deda Mraz koji im dođe i taj trenutak da oni i ako nisu kod kuće u toj atmosferi, dožive taj praznik i to porodično“, kazao je Vlahović.