Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 311

BUSINESS AND TRENDS 2019: Odgovornost i klijenata i agencija!

0

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Maja Nadeždić, Client Service Director agencije Block&Roll.

M plus Agency postaje Younited!

0

M plus Agency promenila je naziv pod kojim će nastupati u regionu, a novi naziv agencije je Younited.

Brand Image Building kao Tarantinov film

0

Da da, dobro ste pročitali. Upravo smo uporedili jednu od klasičnih buzzword fraza (koja jako često nije dobro definisana) sa jednim od najvećih filmskih umetnika ikada.

BUSINESS AND TRENDS 2019: Oglašivači moraju da znaju da „govore naš jezik“!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Predrag Radojičić, Managing Director agencije ClickAttack.

THE BEST OF 2019: Dubravka Petrović, McCann Beograd

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Dubravka Petrović, Asocciate Creative Director agencije McCann Beograd, izdvojila kao najbolje u 2019. godini.

Da li advertajzing može da menja svet?

0

Verovatno za nekoga smešan i preoptimističan naslov, ali hajde da vidimo kako stoje stvari u vezi s tom temom. Možda je pretpraznična atmosfera već smekšala tvrdokorna srca profesionalaca iz struke, pa će poruka lakše dopreti do njih.

Agilno poslovanje i zanimanja budućnosti

0

Ukoliko još uvek niste čuli za agilno poslovanje i SCRUM metodologiju i kako mogu unaprediti vaše poslovanje, sada je krajnje vreme! Amazon, Microsoft, Apple, Google i Facebook samo su neke od velikih i uspešnih svetskih firmi koje svoje poslovanje zasnivaju na agilnim/SCRUM principima.

THE BEST OF 2019: Miloš Đurđević, Fullhouse Ogilvy

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Miloš Đurđević, kreativna direktor agencije Fullhouse Ogilvy, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

BUSINESS AND TRENDS 2019: Najveći izazov u 2020. biće kako zainteresovati potrošače!

0

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Aleksandra Kožul, Communication Director External, Internal and Digital u Novaston Marketing Consultancy.

Idea karavan posetio mališane bez roditeljskog staranja i bolnice širom Srbije

0

Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković i predstavnici trgovinskog lanca Idea posetili su danas mališane u Bolnici za pedijatariju „Dr Olga Popović – Dedijer“, u okviru tradicionalne akcije „Volimo praznike jer volimo jedni druge“ u okviru koje je ove, kao i prethodnih godina, posećeno više od 50 institucija u 23 grada i podeljeno više od 5.000 paketića.

Koordinator korporativnih komunikacija kompanije Mercator-S Marko Vlahović kazao je da Idea ove godine obeležava mali jubilej – pet godina Karavana i dodao da su ponosni na to što su za to vreme, više od 10.000 zaposlenih, podelili više od 25.000 paketića.

„Deca reaguju fantastično, a glavni utisak celog karavana je da paketići nisu glavna stvar, već druženje, predstava, Deda Mraz koji im dođe i taj trenutak da oni i ako nisu kod kuće u toj atmosferi, dožive taj praznik i to porodično“, kazao je Vlahović.