today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Godišnji odmor (stranica iz dnevnika)

Kada sam krajem godine kazala svojim prijateljima kako idem na godišnji odmor jedan komentar sam čula više puta: „Ima Instagram da gori!“

Počela sam da analiziram svoje ponašanje, i u potpunosti su u pravu, kada putujem frekvencija objava je veća, posvećujem pažnju tome više nego uobičajeno, broj pratilaca poraste, posete profilu se utrostruče i svi su srećni. Kako će ove godine Instagram biti u našim životima čak deset godina a ja imam dvadesetak, znači da je priličan broj putovanja na kojima sam bila, a koja su završila na nekom od mojih profila. Iz toga se pitanje da li je i kako Instagram uticao na način na koji putujem(o) samo postavilo, a odgovor postoji za onoga ko traži.

Gugl je pun analiza toga kako su društvene mreže menjale naš način života, ali posebnu studiju bih posvetila tome kako su uticale na ljude koji žive od njih, pri čemu ne mislim na influensere, već na ljude iz marketinških agencija. Tokom neke nedelje decembra telefon mi je izbacio notifikaciju da prosečno provodim skoro sedam sati dnevno na telefonu, a da je 80% tog vremena provedeno pogodite gde… Moj mozak je osvestio da se pravljenju sadržaja za svoj privatni Instagram profil posvećujem kao da mi je posao i da bih se zapravo odmorila od posla moram, ne samo da se odjavim, već da prestanem da proizvodim sadržaj jer to više nisu samo uspomene.

Pala je odluka da na ovom godišnjem nema korišćenja kamere u cilju objavljivanja i nema postovanja u trenutku. Napravila sam i izuzetke, da smem da fotografišem ili snimam samo ono što me inspiriše, lepe boje, zabavne prizore, koje želim da gledam kada se vratim u Beograd, gde je temperatura 30°C niža. Cilj je resetovati se, od toga da stvaram slike zbog iskustva, a ne iskustva zbog slika (kakva rečenica). Rezultat je zen koji je trajao svega par dana od povratka na posao, ali makar je dostignut, sledeći put ću znati bolje.

Evo i par slika koje Instagram video nije:

A evo i šta sam slušala dok sam sedela na pesku i gledala u horizont: https://www.radio.d59b.com/episodes/yuto-takei/

Autorka teksta: Sonja Berić, Community Manager, LunaTBWA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!