today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Insta muzeji i kakve koristi od njih mogu imati brendovi?

Muzej za fanove selfija i Instagrama, zvuči zanimljivo?! Ljubitelji selfija dobili su priliku da budu još više kul, a brendovi mogućnost da se na inovativan način približe korisnicima. Ovaj trend nesumnjivo ima veliki potencijal.

Za početak, šta je Insta muzej?
Nema precizne definicije, ali možemo reći da ga čini postavka od nekoliko kreativnih „instagramičnih“ prostorija, koje obiluju atraktivnim enterijerom. Na posetiocima je da kreativno iskoriste potencijal prostora, zabeleže nezaboravne uspomene i objave ih na društvenim mrežama.

Ovaj koncept je vrlo značajan jer redefiniše tradicionalno muzejsko iskustvo i daje nam smernicu daljeg razvoja institucije muzeja.
Razlika između insta-muzeja i standardnih PR aktivacija je u trajanju.

Umesto jednodnevnog događaja ili vikend senzacije, muzeji ovog tipa su otvoreni duži vremenski period. Ovakvi projekti sa sobom, naravno, iziskuju veća ulaganja, ali i potencijalno veću dobit za brend.

Neki od vodećih brendova su prepoznali benefite ovog koncepta i kreirali prve postavke. Na primer, American Express Canada je organizovao prošlog juna u Torontu instagramičnu kompoziciju, koja je pokupila simpatije posetilaca. Svi su želeli da se fotkaju u džinovskoj činiji sa nudlama i podele na svojim profilima! Kako je to izgledalo pogledajte na slici ispod.

A, kako je došlo do pojave insta muzeja?
Tako što je porast interesovanja za jedinstvenim iskustvima prilika za brendove da pronađu nove kanale promocije koji nisu u direktnoj vezi sa prodajom.

„Za postizanje uspeha ovom strategijom, ključno je imati na umu da ovi muzeji nisu šablonski i da brendovi moraju da prilagođavaju sadržaj.
Važno je biti kreativan i osmisliti postavku tako da ponudite posetiocima iskustvo koje će im doneti „gomilu“ lajkova. Verujem da će ograničenost boravka u ovim muzejima uticati pozitivno na takmičenje među brendovima, na još veću kreativnosti i inovativnost, što će sve ukupno korisnicima doneti kompletniji i uzbudljiviji celokupni doživljaj,“ zaključio je Stefan Plavšić, Digital Account Manager agencije Olaf&McAteer.

Evo i nekoliko prepoznatih benefita Insta muzeja za brendove:

1. Pružaju priliku za prikazivanje brend identiteta
2. „Digitalno“ i „iskustveno“ se lakše dovodi u vezu sa brendovima
3. Siguran korak ka stvaranju novih partnerstava
4. Širi timski duh i privlači top talente

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Olaf&McAteer.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!