today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Deca 21. veka

Igor Miletić, kreativni direktor agencije MullenLowe&Friends, izdvojio je za ADBOOKA publikaciju trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Ako su se 2019. godine pojavili prvi punoletni rođeni u 21. veku, u 2020. oni će postati više od puke statistike. Kada već druga generacija stasa i kada ih budemo posmatrali u širem kontekstu shvatićemo da oni postaju bitna marketniška kategorija. Ne samo da čine četvrtinu ova najmlađe ciljne grupe, već zajedno sa generacijama koje uskoro navršavaju 18, čine gotovo 5% populacije koju tržišna istraživanja obrađuju. Iz ovoga se javlja jedan trend, koji je u svetu prisutan već niz godina. Naime, najhrabriji brendovi već odavno svoje poruke, ali još više način njihovog prenošenja, prilagođavaju toj deci 21. veka.

Negde je to u verbalizciji (u oglasnoj poruci koristi se sleng ili fraze koje samo najmlađi razumeju), negde kroz muzički izraz, gde se “bacaju rime” ili se prate savremeni plesni i muzički pravci, a na kraju imamo i kanalisanje kroz marketing ogromnog riča koji su postigli izvođači lokalne auto-tune muzičke produkcije.

Najhrabriji brendovi već pokušavaju da se uklope u to, na momente košmarno, mešanje raznih uticaja i kultura. Kao što ti mladi, stavljajući uvek sebe na prvo mesto, stvaraju radikalno novi i nepoznati svet, tako otvaraju i svetu marketinga nove horizonte i pravce delovanja, koji su do sada bili nezamislivi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!