Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 304

Social, Digital & Mobile svet u 2020.

0

SVET – Agencija We are Social i Hootsuite predstavili su detaljan izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta.

Brain Summit 19. i 20. maja u Beogradu!

Prvi internacionalni Brain Summit – AI & Cloud First Conference, dvodnevna tehnička konferencija koja se fokusira na teme: veštačke inteligencije, mašinskog učenja, tehnologije oblaka, ali i automatizacije biznis procesa, nacionalne strategije za razvoj veštačke inteligencije i komercijalizacije naučnih principa u domenu savremenih tehnologija, održaće se 19. i 20. maja 2020. godine u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

Organizator događaja je neprofitno udruženje LazyBrain koje je u prethodne 3 godine organizovalo više edukacija i projekata usmerenih na povezivanje i osnaživanje zajednice u domenu veštačke inteligencije, mašinskog učenja, kao i nauke o podacima.

Na događaju će govoriti više od 30 govornika iz regiona i Evrope, a ovim putem organizatori pozivaju sve zainteresovane da podele svoje stručno znanje i da se prijave na otvoreni poziv za govornike: https://brainsummit.io/call-for-speakers/.

Na linku se nalaze i predložene oblasti (teme), kao i uslovi konkurisanja, proces evaluacije i izbora, zajedno sa benefitima koji očekuju sve govornike.

Više informacija možete pronaći na zvaničnom sajtu

Deca 21. veka

0

Igor Miletić, kreativni direktor agencije MullenLowe&Friends, izdvojio je za ADBOOKA publikaciju trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Ako su se 2019. godine pojavili prvi punoletni rođeni u 21. veku, u 2020. oni će postati više od puke statistike. Kada već druga generacija stasa i kada ih budemo posmatrali u širem kontekstu shvatićemo da oni postaju bitna marketniška kategorija. Ne samo da čine četvrtinu ova najmlađe ciljne grupe, već zajedno sa generacijama koje uskoro navršavaju 18, čine gotovo 5% populacije koju tržišna istraživanja obrađuju. Iz ovoga se javlja jedan trend, koji je u svetu prisutan već niz godina. Naime, najhrabriji brendovi već odavno svoje poruke, ali još više način njihovog prenošenja, prilagođavaju toj deci 21. veka.

Negde je to u verbalizciji (u oglasnoj poruci koristi se sleng ili fraze koje samo najmlađi razumeju), negde kroz muzički izraz, gde se “bacaju rime” ili se prate savremeni plesni i muzički pravci, a na kraju imamo i kanalisanje kroz marketing ogromnog riča koji su postigli izvođači lokalne auto-tune muzičke produkcije.

Najhrabriji brendovi već pokušavaju da se uklope u to, na momente košmarno, mešanje raznih uticaja i kultura. Kao što ti mladi, stavljajući uvek sebe na prvo mesto, stvaraju radikalno novi i nepoznati svet, tako otvaraju i svetu marketinga nove horizonte i pravce delovanja, koji su do sada bili nezamislivi.

Volimo ljude!

0

U okviru konferencije Future is now, održana je diskusija o budućnosti HR-a i trendova u employer brendingu, a svoja razmišljanja na ovu temu sa publikom su podelile predstavnice kompanija od kojih svaka na svoj način puno ulaže u negovanje pozitivnih HR praksi: Ivana Mihajlović, HR direktorka u DIRECT MEDIA United Solutions i Sanja Nonković, HR menadžerka u Nordeusu.

TOP 10 trendova u content marketingu

0

Većina kompanija smatra da su preduslov za uspešno poslovanje, dobru reklamu i veliki broj klijenata izrada sajta i kreiranje kratkih tekstova. Međutim, u praksi to nije istina i iz tog razloga na scenu stupa Content marketing. Cilj sadržajnog marketinga (content marketing) jeste da reklamira vaš veb sajt kroz besplatno deljenje i objavljivanje edukativnih tekstova koji su prepuni korisnih informacija.

#izazov2020: Don’t beautify the world, CHANGE IT!

0

Šesti po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 biće održan 30. i 31. marta u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Otvorene prijave za Cannes Lions 2020

0

SVET – 67. međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions biće održan od 22. do 26. juna 2020. Ova godina donosi mnoge novosti koje, između ostalog, uključuju novu nagradu Creative Business Transformation Lions i nove kategorije.

Branimir Dimitrijević dobitnik UEPS Nagrade za životno delo

0

Branimir Dimitrijević dobitnik je Nagrade za životno delo koju je dvadeseti put po redu dodelilo Udruženje za tržišne komunikacije Srbije UEPS. Branimir Dimitrijević, u kreativnom svetu poznatiji kao Tucko, na domaćoj i međunarodnoj kreativnoj sceni radio je kao kao scenarista, reditelj, art direktor i kreativni direktor.

LIV Super Bowl (IV deo)

SVET – Predstavljamo vam još deset reklama koje će biti prikazane u nedelju na 54. Super Bowl-u. Ostale kampanje možete pogledati ovde.

Ko pije, taj plaća!

0

REGION – Zabrinjavajuća je statistika da je Hrvatska među prvima u Evropi po opijanju mladih te da se 6,7% hrvatskih učenika i 3,7 učenica u dobi od 13 godina opilo dva ili više puta u životu. Kako osvestiti tinejdžere i njihove roditelje o problemima do kojih već u mladosti dovodi konzumacija alkohola?