today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mars kreirao interni inkubator za lansiranje brendova

SVET – Kompanija Mars odlučila je da kreira interni inkubator, poznat kao New Venture Studio, kako bi osigurali da će ostati relevantni i inovativni u načinu na koji stvaraju i lansiraju brendove.

„U pitanju je interni inkubator koji osigurava da smo agilni u načinu na koji lansiramo brendove ili nove inicijative, i da se to ne radi na stari način. Koristimo pristup testiranja i učenja u svemu,“ izjavila je na jednoj konferenciji vođa sektora za digitalne brendove i inovacije u kompaniji MARS za EU, Anna Kouzovleva.

Lansiranje ovog inkubatora dolazi nakon uspeha Launchpad platforme za inovacije ove kompanije, koja je osnovana 2017. godine, i koja omogućava svim menadžerima brendova unutar Mars grupe da predaju poslovne studije slučaja za testiranje i procenu.

Poslovni izazovi – obično u oblastima marketinga ili nabavke – podnose se kao briefovi relevantnom stručnjaku, koji ih upoređuje s odgovarajućim spoljnim resursima, uključujući startupe i specijalizovane agencije. Mars sarađuje s agencijom Mediacom i akceleratorom Plug and Play na identifikaciji odgovarajućih startupa.

U protekle dve godine Launchpad je doveo do 46 pilot šema sa startup kompanijama širom sveta. Deset pilot projekata dovelo je do rezultata koji se mogu proširiti dalje.

“To znači da smo testirali, naučili i naš je povrat ulaganja bio pozitivan, što znači da isto to zapravo možemo proširiti na različite brendove i tržišta“, rekla je Kouzovleva publici na konferenciji Digital Food and Beverage 2020. „Iako to ne mora nužno značiti pozitivan ROI za svaki pojedini brend koji preuzme ova saznanja, ipak znači da je to funkcionalan program i spremni smo potrošiti veće budžete nakon što proces testiranja i učenja završi.“

Nalazi iz svakog Launchpad projekta dele se kroz celu kompaniju i dostupni su zaposlenima za proučavanje online. Do danas je u Launchpad procese bilo uključeno više od 1.500 zaposlenih Marsa, ali i 250 startup partnera. Kompanija računa da je projekat generisao više od 150 miliona dolara (116 miliona funti) u smislu uvida u proces ispitivanja i učenja.

Za 2020. godinu Mars je pripremio još 50 pilot-šema koje će testirati kroz Launchpad.

Više informacija pročitajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!