SVET – AdAge objavio je listu 10 top-performing marketara, čije kampanje pokreću na akciju i donose rezultate. Procter & Gamble, Target i Disney dokazali su da gigantske kompanije još uvek mogu da zadrže pažnju i povećaju prodaju, a u doba kada startapovi privlače svu pažnju i osvajaju ljubav potrošača.
Kompanija Barbie prilagodila se modernim kupcima. Popeyes je pokazao da se može „probiti“ nešto tako jednostavno kao pileći sendvič.
Greta Thunberg prkosi konvenciji pokazujući da tinejdžerka (ne naučnik ili korporacija dubokog džepa) može ujediniti svet na temu klimatskih promena.
Ally Financial i Microsoft efikasno koriste ljudske emocije da bi pobedili u dve kategorije – bankarstvo i softveri.
Hard seltzers je samo za žene? Nije baš tako, dokazao je White Claw, koji je postao piće leta.
Spisak i detaljnija objašnjenja dostupna su na sajtu AdAge.