Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 265

#AdCast: Event industrija – kako dalje?

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Osmi webinar zakazan je za sredu 24. jun sa početkom u 18h na temuEvent industrija – kako dalje?„.

Kako radi Tik Tok algoritam i kakav sadržaj ova mreža “voli”?

Više puta smo pisali o TikTok-u proteklih meseci. Najveću pažnju od svih sadržaja u našem Content Hub-u izazvao je tekst o zaradi preko TikTok-a, a složićemo se, da bi bilo zarade, neophodno je prvo napraviti dobar video sa adekvatnim i primamljivim, viralnim kontentom. Da bismo uspeli u tome, važno je i da razumemo kako radi algoritam ove platforme.

#AdCast: Političari bi trebali više da slušaju, a stručnjaci da ih edukuju!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče sedmi po redu #AdCast webinar na temu „Politički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje“.

Weekend Media Festival od 24. do 27. septembra u Rovinju

REGION – Weekend ide dalje! I ove će godine od 24. do 27. septembra u Rovinju Weekend Media Festival okupiti vodeće stručnjake medijske industrije. Pod sloganom „I love Weekend“ festival će obeležiti ljubav, povezanost i prijateljstvo koje je u 2020. godini bilo potrebnije nego ikad.

Prvo pobedite strahove, a onda postanite fleksibilniji – tako ćete uvek opstati!

0

„Ljudi će zauvek želeti da se kreću i da komuniciraju, samo što će to izgledati možda drugačije nego do sada. Takođe, kontakt među ljudima je neophodan i nezamenljiv, a slično ljudima treba da se ponašaju i kompanije koje takođe treba da uvedu značajnu dozu fleksibilnosti da bi u svakom periodu i izazovu uspele da prežive“, rekao je Anđelko Trpković, CEO Publicis Groupe Adriatic koji je na susretu „Ask an expert“ u organizaciji Srpske asocijacije menadžera govorio o načinu komunikacije u postkriznom periodu.

Dva metra distance!

0

Prekid vanrednog stanja i vraćanje u normalne tokove života otvorili su mnoga pitanja, a na bar njih nekoliko odgovor su dali Apatinska pivara i Jelen pivo. Novom TV reklamom su pokazali da brendovi, uz neraskidivu povezanost sa svojim fanovima, imaju veliku ulogu u specifičnim društvenim trenucima.

Francesca.

0

SVET – Diesel i agencija Publicis Italy lansirali su kratkometražni film pod nazivom „Francesca.“

Budućnost influencer marketinga kroz pristup zasnovan na podacima

0

SVET – Napredni algoritmi i modeli mašinskog učenja imaju mogućnost da kompanije „nateraju“ da budu pametnije, efikasnije i profitabilnije. Influencer marketing ne može biti izuzetak. U kompaniji CreatorIQ veruju da je pristup zasnovan na podacima jedini način da se industrija podigne na viši nivo.

Dell pokreće akciju podrške školama i učenicima

0

Kompanija Dell, u saradnji sa malim i srednjim preduzećima koja posluju u Srbiji, odlučio je da pruži neophodnu podršku deci koja pripadaju materijlano ugroženim grupama kako bi spremni ušli u novu školsku godinu.

Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2020!

0

Marketing mreža raspisala je konkurs za 6. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2020. Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2020 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.