Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 266

Mladi sve više koriste TikTok

Vreme koje mladi provode na Youtube-u u blagom je padu, a jedan od krivaca za to je TikTok, čija popularnost i korišćenje ubrzano rastu.

#AdCast: Iskoristite snagu svih dostupnih kanala maksimalno!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sutra 17. jun sa početkom u 18h na temuPolitički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„. Tim povodom razgovarali smo sa Markom Marjanovićem, Creative & Digital Head u agenciji Ovation BBDO, koji je jedan od panelista.

#AdCast: Stranke treba da prepuste komunikaciju sa biračima stručnjacima!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sredu 17. jun sa početkom u 18h na temuPolitički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„. Tim povodom razgovarali smo sa Kamilom Antolovićem, vlasnikom agencije K&K Promocije i sudskim veštakom za oglašavanje u Hrvatskoj, koji je jednan od panelista.

Autentičnost je kombinacija dobrog ukusa i strasti

0

Pratite li industriju influencer marketinga, zasigurno ste se već susreli sa svetim gralom uspeha uticajnih osoba, a to je autentičnost. Prema IAB-ovom istraživanju sprovedenom na 3.600 ispitanika, potrošači su definisali autentičnost kao kombinaciju dobrog ukusa i strasti – njih čak 46% veruje da „dobar ukus ili preporuke“ i „strast o temi“ čine influensera autentičnim.

WeCann Live panel: Budućnost maloprodaje

0

Danas je maloprodaja svuda oko nas, od lokalne prodavnice preko supermarketa do luksuznih prodavnica; od profila koji prodaju obuću na Instagramu do Alex-e koja (u pojedinim zemljama) naručuje šampon umesto nas. Svi ovi prodajni formati su različiti, ali imaju nešto zajedničko – omogućavaju brendovima da dođu do potrošača na ovaj ili onaj način. Ovakav “omni kanal” sa kojim se susrećemo, zahteva duboko razumevanje potrošača, filozofije maloprodaje, prodajnih kanala i celokupnog ekosistema u kome se sve ovo odvija.
Šta nas očekuje, koje su mogućnosti, prepreke, kategorije koja treba “prodrmati” i konačno – navike potrošača koje treba da razumemo?

Pridružite nam se i saznajte odgovore u utorak 16. juna u 16.30h na ZOOM-u!

Učesnici:
• Milena Đorić, Head of Marketing, Mastercard/Serbia, Montenegro and Bosnia & Herzegovina
• Nikola Kostoski, Strategy & Format Development Director, Delhaize Serbia
• Jamie Pete, Head of Effectiveness (UK), McCann Worldgroup & MWG Global Head of Retail Strategy, McCann Manchester

Moderator: Jelena Jazić, Managing Director, McCann Beograd

Link: https://bit.ly/3e8sRxb
Password: 778063

#AdCast: Politički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sredu 17. jun sa početkom u 18h na temuPolitički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„.

P&G protiv rasizma u Americi!

0

SVET – Tokom drugog dana emitovanja emisije koju priređuje Oprah Winfrey u Americi, P&G je lansirao moćnu reklamu, u kojoj ne samo da podržavaju „Crnu zajednicu“ već mole belce u Americi da podignu glas i zaustave rasizam.

Ivana Parčetić Mitić u žiriju međunarodnog festivala White Square!

0

SVET – Osnivač i CEO portala Marketing mreža Ivana Parčetić Mitić izabrana je za članicu Mass Media žirija u okviru prestižnog međunarodne festivala White Square. White Square nagrade dodeljuju se već 12 godina najboljim agencijama i oglašivačima, čije kampanje dostižu maksimalnu kreativnost i demonstriraju posvećenost inovacijama u oglašavanju.

Zaposleni kao interna i eksterna slika kompanije

0

Vanredna situacija izazvana pandemijom virusa COVID-19 naterala je sve nas da reorganizujemo svoje živote i način na koji radimo. Za sve kompanije, među kojima je i METRO, to je između ostalog značilo da su redovni poslovni zadaci, na svim nivoima organizacije, istovremeno morali da se izmene kako u pogledu prioriteta, tako i u načinu na koji se obavljaju. I to sve u hodu, sa preko hiljadu zaposlenih, čija je bezbednost morala ostati najviši prioritet.