Hrvatska optika Ghetaldus i Saatchi&Saatchi Hrvatska ponovo iznenađuju novom provokativnom kampanjom, ovoga puta za letnju kolekciju naočara.
Pod sloganom “Stav na sunce” nova Ghetaldus-ova kampanja u fokus odbija da stavi standardne principe modnog oglašavanja te kao centralnu figuru kampanje umesto još jednog lepog lica stavlja “modno pobunjeni“ model pod fantomkom.
Fotografiju je radio etablirani modni fotograf John Pavlich, a centralna figura kampanje je mlada muzičarka, u modnim krugovima poznata pod pseudonimom Bad Daughter – što ovoj kampanji daje još jedan zanimljiv momenat.
Kampanju možete videti u vodećim modnim izdanjima, svim od 93 Ghetaldus-ova prodajna mesta kao i na megaboardima u većim gradovima.
Projektni tim:
Agencija:
Creative Director: Ivan Tanić
Art Director: Nikola Vukalović
Art Director: Nebojša Cvetković
Senior Copywriter: Ivan Pavičić
Client Service Director: Robert Pešić
Klijent:
Marketing Director: Kristina Kurtak
Produkcija:
Photography: John Pavlich
Talenat: Bad Daughter