REGION – Pandemija koronavirusa uticala je na živote navike i donela drugačiju svakodnevicu. Utisak je to potvrđen istraživanjem koje je IPSOS sproveo za agenciju Media Val od 11. do 14. maja 2020. godine na uzorku od 600 ispitanika.
Istraživanje je strukturisano prema šest ključnih tematskih oblasti koje se bave emocijama potrošača, njihovim zabrinutostima, očekivanjima i konkretnim odlukama te životnim situacijama u “novom normalnom”.
Ovo je ključan trenutak u kojem je svet dobio drugu priliku, priliku za srećniju i održivu budućnost biznisa. Znanje i društvenu odgovornost godinama smo zanemarivali i eliminisali iz svih ključnih odluka i pozicija moći. Rekla bih zato da je najvažniji nalaz istraživanja o promenama društvenih i kulturnih obrazaca nakon korona krize koje smo sproveli u saradnji sa Ipsosom – visok nivo svesti o znanju kao našoj najjačoj valuti, a odgovornost pojedinca, zajednice, Vlade i poslodavaca kao osnova savremenog demokratskog društva“, rekla je Nina Išek Međugorac, izvršna direktorka u Media Valu u uvodu istraživanja.
Rezultatima istraživanja Povratak u “novo normalno” slučaj Hrvatske možete pristupiti ovde.
Izvor: HURA