Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ključ uspeha je u emotivnom povezivanju brenda sa potrošačem!

Olga Baletić, marketing menadžer, Fabrike dečje hrane (BFF), specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je specifično oglašavanje dečije hrane, kao i u kojoj meri kompanije imaju „moć“ da nametnu trendove kroz komunikacione poruke koje šalju.

Kada govorimo o komunikaciji ka ciljnim grupama, koja je odgovornost kompanija koje proizvode dečiju hranu? U kojoj meri je specifično oglašavanje dečije hrane?
Svakako da je velika odgovornost ali i izazov, koji se pre svega odnosi na edukaciju mama i porodica sa malom decom u korišćenju FHD food-a, bezbednosti i benefita korišćenja. Zbog činjenice da poslujemo u osetljivoj industriji dečje hrane, naša odgovornost je veća, zbog čega su transparentnost i dvosmerna komunikacija ključni za stvaranje poverenja. BFF i naš brand Nutrino imaju sve preduslove za jasnu komunikaciju ka definisanim ciljnim grupama, jer smo od samog početka sebi postavili visoke standarde proizvodnje i time se opredelili za odgovoran pristup po pitanju, pre svega, kvaliteta i bezbednosti hrane. Posebnu pažnju posvećujemo upravo ovom segmentu u komunikaciji, što zahteva strateški plan, ciljano stvaranje i, u skladu sa trendovima komunikacije – implementaciju multimedijalnog sadržaja. Analiza navika naših potrošača i dobro poznavanje specifičnosti svih kanala komunikacije pomažu nam da pronađemo put ka ciljnoj grupi i olakšavaju definisanje i kombinovanje metoda i kanala koje upotrebljavamo za uspešno pozicioniranje svojih proizvoda. Svakako da je nezaobilazna direktna veza i dvosmerna komunikacija, kao i emotivno povezivanje sa brendom, i mi od početka nastojimo da kreiramo prave, iskrene i dugoročne odnose sa našim potrošačima. Mame nam često prosleđuju fotografije svojih beba koje su porasle u “ozbiljne mališane” uz naše Nutrino proizvode i nama je puno srce što smo na tom putu bili uz njih.

Zašto je važno da kompanije koje posluju u oblasti proizvodnje hrane edukuju javnost o važnosti zdrave ishrane dece?
Osnova za zdravo odrastanje dece jeste upravo zdrava ishrana i aktivnost. Zdravstveni problemi i problemi sa ishranom često počinju u detinjstvu, te je ono ključno razdoblje za postavljanje temelja dobrih životnih navika. Zato edukaciju o zdravoj ishrani treba započeti od malih nogu, a u istu treba se uključe i roditelji, jer su najvažnije predstave i navike koje steknemo u najranijem uzrastu, upravo one kojih se najčešće pridržavamo i kasnije u životu.

Veoma je važno da i kompanije koje posluju u oblasti proizvodnje hrane edukuju javnost i potrošače o tome šta je zdrav izbor hrane, o regulativama u ovoj oblasti, koliko je važno čitati deklaracije, koja hrana je bezbedna, a kakve namirnice se na tržištu nude itd. U moru velikog broja proizvoda, potrošač mora da zna šta kupuje. Mi često volimo da kažemo da je biti roditelj najlepši i nazahtevniji „poziv“ na svetu, a da smo mi tu da pomognemo mamama i tatama da odaberu najbolje za svoje dete.

U kojoj meri kompanije imaju „moć“ da nametnu trendove kroz komunikacione poruke koje šalju, u ovom slučaju trendove u domenu ishrane dece?
Brendiranje ponašanja (brendovi koji podstiču ponašanje ili stil života) može snažno uticati na trend u bilo kojoj industriji. Odnos između brenda i potrošača može biti jak i dugotrajan, s tim da brend služi kao simbolični instrument koji grupama pojedinaca omogućava da projektuju specifičnu sliku o sebi. Trendovi u ishrani generalno podrazumevaju sve veću potražnju za prirodnim, zdravim namirnicama, proverenog porekla. U dečjoj ishrani to je još izraženije, te se mi trudimo da u komunikaciji pre svega ka mamama i korisnicima naših proizvoda potenciramo upravo trend zdravog života i životnih navika kao i upotrebu sigurne i bezbedne hrane. Mame nisu toliko sklone eksperimentisanju sa ukusima i radije se opredeljuju za one bazične, koje koriste kao osnovu za upoznavanje dece sa novim ukusima i teksturama. S druge strane, mi smo na tržište doneli inovacije u pakovanjima proizvoda, sa praktičnijim ambalažama za poneti, čime nastojimo da ispratimo trendove modernog života i prenesemo mamama da bez griže savesti mogu da provode više kvalitetnog vremena sa svojom decom u prirodi, uz sigurnost da će njihovi mališani u svakom trenutku imati hranljive, zdrave i prirodne obroke.

Koliko je influencer marketing efikasan kanal komunikacije u industriji u kojoj vi poslujete?
Marketing uticaj u prehrambenoj industriji podstiče elemente koji sadržaj čine viralnim. Vizuelni utisci, osećaj autentičnosti i bliska zajednica – ovi elementi koji pripadaju uticajnim članovima podudaraju se sa ključnim sastojcima za brendove. Svi smo svedoci kako su se digitalni mediji pretvorili u izvor inspiracije za kupovinu i da korisnici radije prate prijatelje i poznate korisnike, a manje brendove. Ukoliko veliki broj pratilaca „prati“ vaš brand znači da ste uspeli da animirate ciljnu grupu i podelite sa njima kako emociju, tako i životne stavove i savete u određenom domenu. Moderan stil života počeo je da oblikuje korisničke navike. Potošači danas konzumiraju sadržaj na internetu i socijalnim mrežama i taj sadržaj utiče na izgradnju određenog životnog stila.Potrošači se ne okreću društvenim platforamama da vide šta je novo u ponudi brenda, oni konzumiraju društveni sadržaj kako bi izgradili svoj životni stil u skladu sa trendovima. Kampanje u saradnji sa influenserima postižu rezultate ukoliko je životni stil i kulturni opus osobe koja je influenser u ravni sa brandom i svakako može znatno uticati na željenu ciljnu grupu.

Na koji način je kriza sa virusom COVID-19 uticala na komunikaciju Fabrike dečje hrane sa ciljnom grupom?
Komunikacijom za vreme krize uzrokovane virusom COVID19 uspeli smo da zadržimo i pažnju i poverenje potrošača i nismo stali sa inovacijamai razvojem novih ideja, jer smo prepoznali nove potrebe i promene u navikama naših kupaca. S obzirom na duži period boravka kod kuće, pre svega naših mališana, osmislili smo i lansirali online Nutrino igraonicu za celu porodicu i naravno najmlađe, sa zanimljivim igrama prilagođenim svim uzrastima. Pored toga što omogućavaju zabavu, igre smo kreirali tako da pomognu kognitivni i intelektualni razvoj dece. Tokom ovog perioda smo pojačali komunikaciju, kako bismo roditeljima skrenuli pažnju na važnost jačanja imuniteta u ovim vremenima, kao i na važnost korišćenja kvalitetne ishrane. Verujemo da je odgovornost brenda iza čijeg imena se nalazi asortiman dečije hrane u komunikaciji upravo to – da animira, edukuje i doprinese zdravijoj budućnosti mališana.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!