Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 258

Spotify je „open for business“ za oglašivače u Srbiji

0

Spotify, najpopularnija svetska platforma na svetu, koja je odnedavno dostupna i milionima ljudi u Srbiji, brendovima nudi priliku da svojim korisnicima pruže inovativno i kreativno iskustvo krišćenja besplatne verzije ove platforme sa oglasima.

Prvi Red Dot Award za kompaniju Frikom

0

Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda, kompanija Frikom, po prvi put u poslovanju osvojila je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn pakovanja King dezerta u čašici, u kategoriji „Brands & Communication design – Food design“, za čiji je izgled zaslužan Studio Sonda.

Budući da je King brend svoj portfolio proširio i na druge forme, omiljeni sladoled dobio je potpuno inovativan dizajn za proizvod King dezert u čašici. Kao inspiracija korišćen je stilizovani oblik krune koji simbolično prikazuje kako se konzumiranje King-a pretvara u kraljevski trenutak. Promena formata brenda King zahtevala je upečatljiv, razigran i savremen dizajn. Sa promenom forme, došli su i novi ukusi, pa je neodoljivi kraljevski užitak sada dostupan u četiri ukusa dezerta u čašici: pistaći, karamela, vanila i čokolada.

Red Dot Award dodeljuje se od 1955. godine i predstavlja jednu od najprestižnijih nagrada u oblasti dizajna. Osnovna zamisao ovog nagrađivanja jeste izdvajanje najkvalitetnijih dizajnerskih radova u svetu dizajna proizvoda, komunikacije, ambalaže, dizajna koncepata i prototipa. Međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije ocenjuje prema sledećim kriterijumima: originalnost i kreativnost ideje, kvalitet dizajna i inovativnost, razumevanje i emocionalni doseg naspram publike.

„Izuzetno smo ponosni na nagradu koju smo osvojili ubrzo nakon lansiranja novog proizvoda, King dezert u čašici. Ova nagrada je zaista prestižna i poseban je osećaj kada je dobijete prvi put, što nas motiviše da i dalje stremimo ka istom cilju a to je da našim vernim i dugogodišnjim potrošačima pružimo najkvalitetnije proizvode koji ujedno i izgledaju kraljevski“, izjavila je Ivana Dukić, direktor marketinga kompanije Frikom.

Frikom, kao kompanija koja više od 40 godina posluje u Srbiji i regionu i koja je lider u proizvodnji industrijskog sladoleda i smrznute hrane, kontinuirano ulaže u kvalitet svojih proizvoda, koji su iz tog razloga omiljeni potrošačima svih generacija dugi niz godina.

COVID-19 uticao da 43% više koristimo društvene mreže nego pre krize!

0

SVET – Agencija We are Social i Hootsuite predstavili su dopunjen izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta. Akcenat je stavljen na podatke na koji način je COVID-19 kriza uticala na konzulaciju medija i ponašanje na mrežama.

#AdTalk sa Andrejom Lekić

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

#AdTalk sa Markom Novakovićem

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

United Grupa pokreće e-commerce biznis Shoppster

United Grupa započinje novu sferu poslovanja, lansiranjem regionalne platforme za online kupovinu – shoppster.com. U svojoj prvoj fazi, od 23. jula, Shoppster je dostupan korisnicima iz Srbije kao online prodavnica. Od jeseni, Shoppster će svoje usluge ponuditi i kupcima iz Slovenije. Tada će pokrenuti na oba tržišta još jedan kanal prodaje, Shoppster TV kanal.

Direct PERSPECTIVE pokreće dijalog o novoj normalnosti

0

Koliko god budućnost u Covid-19 svetu delovala neizvesno, percipiraćemo je jasnije ako o našim očekivanjima budemo razgovarali, poručio je Direct PERSPECTIVE tim predstavljajući rezultate istraživanja o poslovanju u novoj normalnosti.

Otvorene prijave za BalCannes 2020 – besplatne i pojednostavljene!

0

REGION – BalCannes nastavlja biti uz agencije i regionalnu komunikacijsku industriju i u posebnim okolnostima – prijave su bitno pojednostavljene i besplatne za sve, uz naknadu samo za 25 najboljih projekata BalCannesa.

#AdTalk sa Nemanjom Đošićem

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

One School – besplatna škola za afroameričke kreativce

0

SVET – Oriel Davis-Lyons, kreativni direktor u kompaniji Spotify, predstavio je One School, besplatan edukativni program u trajanju od 16 nedelja, formiran samo za kreativce afroameričkog porekla.