Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2020: Kada agencije prestanu raditi ono što klijenti žele – podići će svoju cenu!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Tanić, kreativni direktor u agenciji Saatchi & Saatchi Hrvatska, rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Trenutno samo igram Read Dead Redemption 2 online. Ko igra RDO može me sresti u okolini Rhodes-a.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Hrvatskoj?
U Saatchiju pokušavamo svakim novim projektom doneti nešto novo tržištu, nekad idejno, nekad kroz realizaciju. Ne znam koliko se to može nazvati građenjem struke, to nam zapravo nije ni cilj. Cilj nam je da svaki projekat na kom radimo postane vredan pažnje struke. Naravno, to ne uspemo svaki put, ali to je manje bitno – najbitnije je da svakom projektu pritupimo apsolutno motivisani i da dečački verujemo da će projekat koji razvijamo postati svetski strukovni hit. Bez vere da je ono što radimo barem malo svetski relevantno ne treba se ni baviti ovim poslom – postoji puno lakših načina da se privuče nečija pažnja – teretana na primer.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Hrvatskoj?
Nemam pojma, možda to morate pitati klijente, naručioce projekata. Oni su ti koji na kraju dana plaćaju. Iskreno, mislim da ih cene, ali pre svega kao izvođače radova, a tek retko kao projektante. Ali za to su „krivi“ i sami talenti jer je vrlo lako raditi ono što ti klijenti ili najčešće šef kaže. Opet, to je probem svih struka na našim prostorima. Kada agencije prestanu raditi ono što klijenti žele i počnu raditi ono što klijentu treba podići će svoju cenu. I da, znam da je to lako reći, a teže praktikovati. Kada radiš ono što se od tebe očekuje male su šanse da ćeš pogrešiti i naštetiti brendu ili agenciji u kojoj radiš, ali istovremno su ti i nikave šanse da ćeš napraviti nešto što može podići vrednost brenda ili same agencije.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Pokažite da je ideja koju ste realizovali vredna regionalne pažnje.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!