Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2020: Možda će i struka nekad dozvoliti lepim stvarima da je menjaju nabolje!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ana Šutić, Creative Director u agenciji New Moment New Ideas Company, rekla je…

Ko sam ja kada nisam kreativni direktor?
Mislim da je to neodvojivo, već da sam sve to ja, i u poslu i van njega. Zapravo istih tih milion „ja“ koji živimo u meni i nekako gledamo da preživimo. Ali, kad govorimo o interesovanjima i „vanškolskim aktivnostima“, onda su to Magic the Gathering, Geocaching, pravljenje stencil grafita, gledanje u karte i atlase, igrice, crtanje i iskopavanje raznih drugih malih blaga na ovom svetu.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
Drugari iz tima i ja, zajedno sa našim klijentima, svakodnevno stvaramo nešto što je po mom mišljenju jedna od najprogresivnijih tendencija u struci poslednjih godina. Pri tome naravno mislim na kampanje za brendove Telenor i Mobi Banka, koje su za nas dokaz da jedna svakodnevna, ljudska i topla komunikaciona platforma može da dobije nebrojeno mnogo različitih, uvek svežih formi i izraza, uz sjajne tržišne rezultate.

Kad god vidimo naše kampanje na televiziji, u digitalu i ostalim kanalima, osnovni osećaj je ponos što bismo svaku od njih mogli da pokažemo celom svetu, i zamislimo u reklamnom bloku zajedno sa kampanjama najvećih svetskih brendova. To je najbolja stvar. A način na koji sve postižemo bih ukratko opisala kao „lož“.

Ko zna, možda će i struka nekad dozvoliti lepim stvarima da je menjaju nabolje. Mi svakako nećemo prestati da radimo, radujemo se i guramo napred. Jer, kao što smo poručili u jednom od spotova: „Nikad je kraj“.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Srbiji?
Nemam dovoljno informacija na osnovu kojih bih mogla da izgradim stav o tome kakvo je realno stanje u pogledu ove teme, pa bi svaka rasprava ostala u domenu paušalnog nagađanja.

Ipak, kao i u svakoj struci, mislim da je najvažnije formalno i neformalno obrazovanje, i svako drugo učenje tokom života, koje će nas dovesti do toga da dobro upoznamo svoj posao i da ga obavljamo vredno i iskreno. Jer što više znamo, manje ćemo se plašiti, i imaćemo više snage i hrabrosti da stanemo iza svega što radimo i položaja koji tim radom zaslužujemo. I, što je još važnije, na taj način nećemo ostaviti prostor nikom da to ospori ili omalovaži na bilo koji način – bez obzira na naš pol, profesiju ili poziciju.

Dakle, uvek i u svemu, ključni su znanje i hrabrost.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Na osnovu iskustava sa obe strane – iz pozicije člana žirija, ali i pozicije onog ko priprema rad za festival, čini mi se da je najvažnije pokušati da se izmestimo iz uloge kreatora, koji s pravom želi da svoj rad predstavi što detaljnije, zbog čega se često dogodi da u videu ili bilo kom drugom materijalu koji prilažemo prekasno dođemo do suštine.

Budući da članovi žirija za kratko vreme pregledaju mnogo radova, može se nažalost dogoditi da predugačkim uvodom “razvodnimo” njihovu pažnju i otežamo im spoznaju o tome koliko je naša priča snažna.

Zato mi se čini da je uvek dobro pokušati da samu ideju predstavimo što ranije, na što zanimljiviji i jednostavniji način, kao da je prepričavamo prijatelju.
A obaveza članova žirija zauvek ostaje da koncentrisano i objektivno procene koliko je ideja suštinski relevantna i pametna, bez obzira na formu.
I da, kao što smo pomenuli u prethodnom pitanju, budu spremni da odgovorno i hrabro stanu iza svake procene i odluke.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,20 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!