Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Influenseri u doba korone

Dok se i dalje sumiraju efekti korona virusa, posledice se osećaju širom globalne ekonomije, a one nisu zaobišle ni svet poznatih influensera, koji daju sve od sebe da se prilagode situaciji.

Kako se svet influensera promenio nakon izbijanja pandemije?
Većina influensera morala je da promeni navike tokom kreiranja sadržaja i fokusira se na ostanak u kući. Naravno, efekti su zavisili i od toga čime se konkretni influenser bavi.

Ovo je, primera radi, bilo loše za travel vlogere ili fotografe, ali izvrsno za gejmere, bjuti gurue ili DIY kreatore koji svakako većinu svog sadržaja proizvode u kući.

Sada su svi dobili zadatak da predstave svoje živote iz domova, svoje svakodnevne aktivnosti, hobije i sve ono sa čime se njihovi pratioci mogu identifikovati u ovom trenutku.

Kako su i pratioci ostajali kod kuće, više su konzumirali sadržaj na društvenim mrežama. Zato je engagement influensera uglavnom rastao i očekivalo bi se da brendovi iskoriste ovaj trend.

Međutim, statistike pokazuju da brendovi pod uticajem novih okolnosti, smanjuju saradnje sa uticajnim imenima. Cene usluga influensera opale za skoro 40%, iako je došlo do vrtoglavog porasta pregleda i engagement-a na svim mrežama.

Zašto je to tako?
Može se pretpostaviti da ni brendovi nisu ostali imuni na udarac koji ih je zadesio pa ipak žele da igraju na sigurnu kartu klasičnih marketinških kampanja. Međutim, preplavljeni masom generičkih reklama u kojima su se gušili dva meseca, ljudi ipak žele da čuju lično iskustvo jer uglavnom više veruju drugim ljudima nego kompanijama.

Problemi brendova sa kreativnom strategijom
Mnogi brendovi su se susreli sa problemom nedostatka sadržaja jer nisu mogli da organizuju snimanja ili fotošutinge. Suštinski gledano, to znači da je savršen trenutak za saradnje sa influenserima jer se otvara veliki prostor za kreativnost.

Poziv na interakciju, zabavan i koristan sadržaj deluju ubedljivije kada vam ga ponudi osoba koja, baš kao i vi, provodi vreme u kući. Primera radi, jedan od popularanih formata kojim ljudi sada imaju više vremena da se igraju je DIY sadržaj. Odličan primer je bila Eva Longorija koja je za L’Oreal sama ofarbala svoje sede.

Šta uraditi?
Dobra saradnja počinje izborom adekvatnog influensera. Ako pažljivo odaberete osobu iza čijeg imena ćete kao brend stati, možete pokrenuti armiju njihovih fanova i unaprediti svoj imidž. Ne zaboravite da su oni najjači u onlajn svetu, a tu smo sada svi došli da se oglašavamo i privučemo potrošače. Prema tome, uticaj je tu, samo ga treba usmeriti na pravi način.

Izvor i foto: FCB Afirma

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!