Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 259

Velika seoba evenata u online svet – ulje na monitoru

0

Biti event menadžer u doba korone je isto što i biti Spiderman u Vojvodini. Ok, ne upoređujem svoj posao sa superherojem (mada), štaviše ni ne volim Spidermena, više volim anti-heroje kao Deadpoola. Govorim o osećaju bespomoćnosti i beznađa. O paralisanosti na samo naše profesije, nego i mnogih drugih u kreativnoj industriji.

Empatija u biznisu – gde je i šta radi?

0

Još u pre-COVID eri empatija je proklamovana za jedan od najznačajnijih faktora kada je u pitanju doprinos rastu i razvoju biznisa. Zaključak je jednostavan – da bi uspešno poslovala na tržištu, bilo da je u pitanju B2B ili B2C kompanija, neophodno je da dobro razume svoje korisnike.

Otvorene prijave za Epica Awards 2020!

0

SVET – Prijave za Epica Awards 2020 otvorene su, a krajnji rok za slanje radova je 31. oktobar, saopštili su organizatori.

Analiza velikog istraživanja o promenama društvenih i kulturnih obrazaca nakon korona krize u Hrvatskoj

0

REGION – Pandemija koronavirusa uticala je na živote navike i donela drugačiju svakodnevicu. Utisak je to potvrđen istraživanjem koje je IPSOS sproveo za agenciju Media Val od 11. do 14. maja 2020. godine na uzorku od 600 ispitanika.

Ključ uspeha je u emotivnom povezivanju brenda sa potrošačem!

0

Olga Baletić, marketing menadžer, Fabrike dečje hrane (BFF), specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je specifično oglašavanje dečije hrane, kao i u kojoj meri kompanije imaju „moć“ da nametnu trendove kroz komunikacione poruke koje šalju.

#AdTalk sa Nenadom Trailovim

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Srbija se na svetskoj mapi postavlja kao obavezna stanica za filmsku i advertising produkciju!

0

Elvenar, besplatna online „Fantasy City Builder“ igrica sa preko milion igrača širom sveta, u kojoj birate između ljudi ili vilenjaka kao glavnih protagonista dolazi iz InnoGames kompanije, iz Hamburga. Elvenar ima novi video spot od 30 sekundi, a posao je poveren Đorđu Đukanoviću kao reditelju i scenaristi, dok je za animaciju bio zadužen SpringOnion Studio kako bi se po prvi put CGI karakteri ubacili u igrani spot sa pravim glumcima u realnom okruženju za pomenutu igricu. Zadatak je bio da se na zabavan način prikaže opcija biranja likova i da se njihovi karakteri oplemene osobinama. Kampanja će biti plasirana kao online video na različitim društvenim mrežama u zavisnosti od zemlje. Tim povodom, razgovarali smo sa Đorđem Đukanovićem, art direktorom agencije Ovation BBDO.

Stav na sunce!

0

Hrvatska optika Ghetaldus i Saatchi&Saatchi Hrvatska ponovo iznenađuju novom provokativnom kampanjom, ovoga puta za letnju kolekciju naočara.

10 razloga zašto vaš e-commerce sajt mora da ima blog

Ako ste vlasnik e-commerce sajta ili biznisa koji se bavi online poslovanjem, blog može dati dodatnu vrednost vašem sajtu. Svaki e-commerce sajt dugoročno gledano mora da profitira od vođenja bloga. Iako je glavni cilj vašeg e-commerce sajta prodaja i privlačenje saobraćaja ka proizvodima koje imate u ponudi, postoje brojni razlozi zašto je dodavanje bloga korisno za ovu vrstu sajtova.

Nova saradnja Httpool-a i Snapchat-a na 15 evropskih tržišta!

REGION – Nakon Facebooka, Twittera, LinkedIna i TikToka, agencija Httpool postala je partner i za društvenu platformu Snapchat na 15 evropskih tržišta, među kojima je i Hrvatska. Srbija se ne nalazi među njima.