today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Manje je više!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Jelena Dragišić, Head of Creative u agenciji LUNATBWA Beograd, rekla je…

Ko sam ja kada nisam kreativni direktor?
Ova godina je potpuno drugačija nego inače, pa sam i ja. U novoj realnosti, kad ne radim, ja sam penzionerka. Najviše vremena provodim u bašti oko cveća. Anturijum, arabika, kana, begonija, hortenzija, rododendron i noćna frajla su mi “key words” ovog proleća i leta. Tu si i Raša i Vukašin, #kučićidragišići, koji mi nerado i neretko poziraju za Instagram. Ljuta borba s njima, ali za sada pobeđujem. Pored toga malo šetam, malo čitam, malo gledam filmove, malo serije… Moj specijalni talent je da znam da složim Rubikovu kocku.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
Tako što sam prihvatila da je i kreativnost nešto što se uči i nadgrađuje. Zato vrlo pomno pratim sva kretanja u našoj struci, kao i u popularnoj kulturi, kulturi, umetnosti, sportu i novim tehnologijama, i trudim se da ih primenim u poslu. Osim toga, TBWA ima sjajnu platformu na kojoj su umreženi zaposleni širom sveta i to je sjajan uvid u sve trendove iz naše struke.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Srbiji?
Rekla bih da su žene u marketingu kod nas brojnije i da su se, uglavnom, izborile za ravnopravan položaj. Ali, kao i u društvu uopšte, na položaju žena ima još mnogo da se radi. Raduje me što su se žene probudile i što smo iz godine u godinu na sve boljem putu.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu?
Manje je više! Iz potrebe za originalnošću, u poslednje vreme, i prijave za festivale postale su pravi „mali festivali“ kreativnosti. Da bi skrenuli pažnju na svoje radove, kreativni timovi se trude na naprave zabavne i zanimljive prijave, koje često suštinu toga o čemu se priča stave u drugi plan. Dobra ideja se vidi iz aviona i forma je bitna samo ako ne ugrožava sadržaj, zato bih uvek preporučila da prijave budu jednostavne, kratke i jasne.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!