Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2020: Ovo je prilika da nagradimo lokalnu genijalnost!

Davor Bruketa, kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić&Grey i predsednik regionalnog dela žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020, specijalno za Marketing mrežu govori ko je on kada nije kreativac, ali i zašto je važno da budemo jedinstveni u tome što smo različiti.

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Između dva sastanka ili kad god uhvatim trenutak – fotkam. To je najjednostavniji oblik kreativnosti koji me opušta i zabavlja. Mogu to raditi potpuno sam i nije tehnički zahtevno. Kadriram život oko sebe i uživam u tome. Dobri fotografi svojom sposobnošću kadriranja čitaju prostor i događaje na drugačiji, inspirativan način. Najsretniji sam kada mi neko na neku moju fotku kaže – bio sam tamo hiljadu puta, uopštee to nisam primetio.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
Naš se posao menja istom brzinom kao što se menja i društvo. Da bi bili dobri u ovom poslu, morate do neke mere anticipirati te promene. Zato je ovaj posao zanimljiv. Moraš razumeti šta se dešava i onda to ispričati svima.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Hrvatskoj? Da li su mladi talenti izgubili poverenje u kreativnu industriji i kako ih privući i zadržati u struci?
Mladi danas uopšteno imaju manje poverenja nego prethodne generacije, imaju jaču svest o nekim društvenim izazovima od starijih generacija, i nije to posebno vezano samo uz kreativnu industriju. Svaka je generacija odraz svojih okolnosti. Sve je to dobro jer pozitivno utiče na društvo pa tako i na biznise. Tako se i tržišne komunikacije menjaju. Talenti koje ovo područje zaista zanima oduvek su hteli učiti i razvijati se i dokle god im kreativna industrija to omogućuje, i menja se zajedno s njihovim očekivanjima, biće im privlačna.

Zašto je važno da budemo jedinstveni u tome što smo različiti?
Jako je teško prihvatiti različitosti. Imamo prirodan otpor prema tome jer je susret s “različitim” donosio razne egzistencijalne izazove. Kao i svaki drugi izlaz iz komfort zone, kohabitacija s različitim izaziva pravu poplavu kreativnosti.

Kao predsednik regionalnog dela žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020, na koje detalje ćeš najviše obratiti pažnju kada budeš ocenjivao radove i kakve radove očekuješ na konkursu?
Kako sam studirao dizajn, jako mi je važan craft kroz koji je ideja sprovedena. Ako imam dve strateški dobro utemeljene ideje, kod mene će zasigurno prevagnuti ona koja ima jači craft u realizaciji. Na konkursu očekujem puno lokalno relevantne kreative, koja, iako genijalna, nema šanse na globalnim takmičenjima jer je strancima naprosto nerazumljiva. Ovo je prilika da nagradimo upravo takvu genijalnost.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Foto: Tomislav Krišto / Cropix

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!