today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Talenat i veština nisu univerzalne vrednosti…

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Josip Modli, Partner u produkcijskoj kući Fried, rekao je…

Ko sam ja kada nisam na poslu?
Život mi je tako organizovan da su mi porodica, prijatelji, posao i interesovanja isprepletana celina. A pošto me najviše raduje rešavanje problema, tako mi je svaki trenutak dana neiscrpan izvor novih radosti – bez obzira da li je rad na spotu za klijenta, popravka filtera za kišnicu na vikendici ili objašnjavanje smisla života osmogodišnjoj ćerci. Tek ponekad, onako za sebe, uživam u prekookeanskom jedrenju, helibordingu i skajdajvingu.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
U animaciju i vizuelne efekte sam došao iz advertajzinga. Ne znam da li ima veze sa kreativnošću, ali volim da mislim da mi to iskustvo pomaže da približim ta dva sveta – jedan opsednut pričom i izgledom, a drugi porukom i rezultatima – koji prilično dugo žive zajedno, ali se ne razumeju najbolje.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Srbiji?
Cene se isto kao i u svetu – onoliko koliko doprinose poslu. Ipak je u pitanju industrija, makar se zvala i kreativna. Talenat i veština nisu univerzalne vrednosti, već zavisi gde ih primenjujete. Zvezda jedne advertajzing agencije je u drugoj „samo šraf“ jer joj ne leže klijenti, ambijent, organizacija, šta god. Još veća razlika se javlja između sektora kreativne industrije – slabo plaćeni dizajner advertajzing agencije je kreativni direktor gejming studija, neuspešni SEO kopirajter osvaja nagrade kada pređe u advertajzing, i slično. Važno je pronaći mesto na kome možeš da doprineseš najviše, pa će te tako i ceniti.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Bez obzira u kom obliku je prezentacija (khm, video, khm), najviše volim kada već na početku saznam koji je zadatak i koliko je uspešno obavljen. Sve nakon toga je šlag na tortu.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!