Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 213

#izazov2021: REINVENTION – više ništa nije isto

0

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Šta posle buma e-trgovine?

U godini za nama bili smo svedoci nezabeleženog trenda rasta e-trgovine. I velika preduzeća, ali i mali proizvođači nudili su svoje proizvode i prodavali preko interneta.

Master class: Remote work communications

0

Trenutna Covid-19 kriza primorala je većinu organizacija da prilagode način poslovanja i svojim zaposlenima omogući rad od kuće. Rad od kuće ima i prednosti i nedostatke, a svaki pojedinac će verovatno drugačije reagovati.

Facebook ima preko 10 miliona aktivnih oglašivača

SVET – U trećem kvartalu 2020. godine Facebook je objavio da je prešao magičnu cifru od 10 miliona aktivnih oglašivača koji koriste ovu društvenu mrežu za promociju svojih proizvoda i usluga. Facebook je u prvom kvartalu prethodne godine imao sedam miliona oglašivača.

#izazov2021: Pitchvajz

0

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Nielsen: Potrošački trendovi u COVID godini

Prosečan srpski potrošač u 2020. godini izdvajao je mesečno 29.947 dinara (255 evra) za hranu, kućne potrepštine i sredstva za ličnu higijenu, od čega 54% čini sveža hrana – meso, riba, voće i povrće, pokazuju podaci iz Nielsen Shopper Trends studije za 2020. godinu.

Polaris: Život mladih tokom pandemije

0

Verovatno ne postoji osoba na planeti na čiji život pandemija COVID-19 nije uticala na neki način. Vlada uverenje da su mladi ipak najmanje pogođeni jer su u najmanje rizičnoj grupi, da upravo oni situaciju shvataju neozbiljno, a neretko su etiketirani i kao najodgovorniji za širenje zaraze. No da li je sve baš tako, kako mladi doživljavaju pandemiju, kako se osećaju, kako je kriza uticala na njih i različite aspekte njihovog života, i koju ulogu imaju brendovi u ovom nesvakidašnjem periodu, sve su to teme istraživanja koje su zajedno sprovele agencija Polaris i McCann Beograd, članice I&F Grupe.

Da li ćemo kupovati online i posle pandemije?

0

Šta donosi prelazak na internet trgovinu, da li ćemo i posle pandemije zadržati naviku da kupujemo iz fotelje, koja su nova zanimanja potrebna za razvoj ove oblasti, teme su o kojima je za N1 Infobiz govorio Milivoj Đorđić, direktor marketinške agencije Smartpoint za Adriatic regiju.

Golden Drum objavio imena članova žirija sekcije Omni-Channel Drum

0

REGION – Golden Drum objavio imena članova žirija sekcije Omni-Channel Drum, koja prepoznaje kampanje koje su predstavljene kroz više komunikacijskih kanala. Radovi treba da prikažu kreativnu upotrebu više kanala, njihovu integraciju i efikasnost primene komunikacijskih rešenja. Fadi Yaish imenovan je za predsednika žirija Omni-Channel Drum sekcije.

Vizuelizacija podataka – lakoća i efikasnost poslovnog izveštavanja

0

Među bogatom zaostavštinom Petera Drukera na polju teorije menadžmenta i modernog poslovanja ostala nam je i jedna izreka koja već je dugo opšte mesto i mantra kapitalizma današnjice: “Ne možemo da upravljamo onim što ne možemo da izmerimo”.