REGION – Imago Ogilvy i Pan kreirali su novu, zanimljivu kampanju koja nastavlja da zauzima neiskorišćenu pivsku teritoriju – osećaj petka. U tome su najveću zaslugu imali potrošači koji su prema svom doživljaju osećaja petka izabrali Pan Pilsner kao pivo kome najviše odgovara titula piva sa ukusom petka.
Na zadovoljstvo svih onih koji vole i petak i pivo, ove godine Pan širi platformu i na ostale lagere iz svog portfolija. Tako su Pan Zlatni, Pan Lager i Pan Pilsner novom kampanjom predstavljeni kao piva za osećaj petka svaki dan.
“Imali smo dosta izazovan zadatak u kojem smo u jednom spotu morali opisati tri različita Pan lagera na novom zajedničkom teritoriju osećaja petka. Došli smo na ideju da to napravimo modularnim spotovima koji svi zapravo proizlaze iz jednog spota. Fokus je na simpatičnom junaku koji u svakom danu mora popraviti nešto – bilo na sebi, na svom poslu ili u međuljudskim odnosima. Kad želi popraviti svoj dan, pomognu mu dobro društvo i osvežavjući Pan lageri uz koje se može osećati kao da je petak. Malim izmenama radnji u scenama dobili smo jako puno opcija koje čine više različitih spotova. Kao što su nam svi dani slični, ali se ipak po nečemu razlikuju tako i ovi spotovi imaju isti kostur, pričaju istu priču, ali uvek na malo drugačiji način”, rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvyja.