Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona potvrdilo učešće na #izazov2021!

Sedmi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, počinje za tri dana, odnosno u utorak 6. aprila. Svoje učešće na forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.

Pod pokroviteljstvom agencije Kliping Beograd, ovogodišnji događaj otvoriće Patrik Schober, Managing Partner agencije PRAM Consulting iz Češke, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2021. On će govoriti na temu „Public relations 4.0: challenges and opportunities for a new PR stage“, a koja se odnosi na izazove sa kojima se susreće komunikacijska industrija, kako ih prevazići da bi PR industrija opstala, ali i zašto AVE metodologiju treba izbegavati odnosno primenjivati Barselona principe.

Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko kreira reputaciju struke danas; koliko vredi agencijski rad; kako obezbediti nezavisnost od velikih klijenata i preživeti njihov odlazak; šta je sustainable marketing i na koji način on menja industriju iz korena; ko preuzima odgovornost za oglašavanjem neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regionu govoriće i o tome zašto se o platama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje će ove godine voditi kompanije Lidl Srbija, Bekament, adidas Srbija, Forma Ideale, Dijamant, Grand kafa i Knjaz Miloš. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih sedam godina.

Kao i prošle godine, biće organizovani i speed dating sastanci kompanija i agencija. Deset kompanija – Banca Intesa, Knjaz Miloš, adidas, Lidl Srbija, Delta Holding, IKEA Srbija, MARS, Tehnomanija, Nestle i AVON, otvorene su za sastanke sa predstavnicima agencija.

Više informacija o forumu pronađite na sajtu www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Kliping Beograd, Represent System, SmartPoint Adria, Real Grupa RGS, Domino Communications, Novaston Marketing Consultancy, kao i Dreamdust produkcija i Propix. Partneri foruma su Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro i Info Media Group. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Bambi, Grand kafa, SBB, UniCredit Banka, Mercator-S, Bekament, Forma Ideale, Marbo Product i Knjaz Miloš.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!