Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2021: Ne postoji veća vrednost za kompaniju od ljudskog „kapitala“!

Tanja Vasojević, Director of Communications u kompaniji Delta Holding i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Plate u struci – skidanje oznake tajnosti„, govori za Marketing mrežu o B2E modelu poslovanja.

Kako postati poželjan poslodavac? Koliko su kompanije atraktivni poslodavci za mlade talente?
Za početak je potrebno sagledavanje i samopriznanje sopstvenih slabosti i jasna strategija kako ih prevazići. Ako dobro istražimo šta mladi, budući radnici žele, ako formiramo okruženje prema toj želji i očekivanju, onda ćemo biti i poželjan poslodavac. I ne samo to, bićemo kompanija koja zapošljava najbolje i iz njih izvlači najviše.

Da li je B2E model poslovanja budućnosti?
Možda je to bio model poslovanja i u prošlosti, ako smo ga ispravno shvatili. Ne postoji veća vrednost za kompaniju od ljudskog „kapitala“. Niko nije bolji ambasador kompanije od zaposlenog i niko nije veći rizik po reputaciju od nezadovoljnog zaposlenog, ili bivšeg zaposlenog. Da, svakako da je odnos prema zaposlenima, stvaranje dobre klime, izgradnja imidža dobrog poslodavca, jedan od najvažnijih delova poslovnog modela budućnosti.

Da li talenti iz kompanija odlaze samo zbog “veće ponude”?
U većini slučajeva ne. Talenti odlaze pre svega zbog toksičnog radnog prostora, zbog nestimulativnog okruženja, zbog toga što nemaju jasnu viziju sopstvenog napretka i razvoja karijere. Finansijska ponuda je samo jedan deo našeg poslovnog života i premda je nikad ne treba potceniti, ona nikako nije ne jedini, nego čak ni ključni stimulans.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!