Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 184

Komunikacijski i marketinški stručnjaci svojim profesionalnim uspesima podižu vrednost naše struke!

0

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Nikola Papak, New Business Director, Two Rivers, rekao je…

Zašto PESO model bez ‘P’ nije kompletan?

0

U jednom od ranijih tekstova o PESO modelu integrisanih komunikacija, detaljnije smo se osvrnuli na earned, social i owned medije, a – za plaćene (paid) medije smo odlučili da ih razmotrimo posebno. Iako plaćeni nastaju iz medija u vlasništvu (owned), u vidu copyja, vizuelnog i drugih elemenata identiteta, plaćanje za njihovu publikovanje pretvara ih u to što jesu – ovu ili onu formu reklame tj. oglašavanja.

Timski duh kao u Italiji!

0

„Nije bilo lako, ali znali smo šta želimo i znali smo da možemo. Trener je verovao u nas, preneo nam je svoju viziju, a mi smo je našim idejama i zalaganjem ostvarili. Svako od nas je morao da da 110% svojih mogućnosti, ali mislim da smo ojačali međusobno poverenje i stvorili tim koji će nastaviti da pobeđuje“.

Komunikacija i marketing su „vezivno tkivo“ do potrošača!

0

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Marjana Davidović, Country Manager Adriatic South Hub, Nestle Adriatic rekla je…

Kampanja koja podseća na važnost prevencije požara

0

REGION – Pred nama nije samo turistička, već i požarna sezona. Zato su Hrvatske šume u saradnji s Hrvatskom vatrogasnom zajednicom i Go2Digitalom, a pod kreativnim vodstvom Imago Ogilvy reklamne agencije, u novoj kampanji podsetile na važnost prevencije požara, navodi se u saopštenju.

WARC: U ovoj godini očekuje se rast globalne oglašivačke potrošnje za 12,6%

0

SVET – Globalna oglašivačka potrošnja ostvariće 12,6% rasta u ovoj godini i time dosegnuti iznos od 665 milijardi američkih dolara, što je više od prvobitno prognoziranih 6,7%. Razlog tome je izuzetan oporavak industrije, navodi se u izveštaju WARC-a.

Lokomotiva i SentecaCommerce partneri na 12 evropskih tržišta

0

Lokomotiva, koja posluje u okviru I&F Grupe i specijalizovana je za razvoj i implementaciju enterprise platformi i pružanje profesionalnih usluga iz IT oblasti, potpisala je ugovor o strateškom partnerstvu i na taj način postala ekskluzivni distributer, implementator i integrator SentecaCommerce, Headless API-first enetrpise e-commerce rešenja na 12 tržišta.

Komunikacije i marketing snažna su podrška biznisu!

0

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Mihailo Janković, CEO, MK Group, rekao je…

Nagrađivanjem i isticanjem odličnih stručnjaka postavljamo benchmark za struku i pojedince!

0

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije SIVO rekla je…

PwC: TOP 100 najvrednijih kompanija na svetu

SVET – Uprkos COVID-19, globalno tržište kapitala beleži snažan oporavak. Sto najvećih kompanija na svetu vredelo je rekordnih 31,7 biliona dolara 31. marta 2021. godine, što je 48% više u odnosu na prošlu godinu, pokazuju najnoviji podaci PwC.