today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nova Frikom #breaKINGrules kampanja!

Regionalni premium brend sladoleda King sezonu 2021. dočekao je u novom ruhu i upotpunjen novim ukusima u postojećem asortimanu (korneti, štapići, časšice), ali i u nekoliko novih formata koji su i dalje King premium kvaliteta ali ujedno primereni za deljenje s dragim nam osobama (multipack, čaše).

Studio Sonda autor je nove ambalaže za celokupni asortiman KING proizvoda kao i prateće regionalne 360° kampanje #breaKINGrules.

Polazišna tačka dizajna za pet novih KING formata u koloritnom novom ruhu je dizajn King čašica nagrađen u 2020. godini Red Dot nagradom te Zlatom za dizajn i brending na najznačajnijem hrvatskom festivalu kreativnosti, Ideji X 2021. Spomenuti dizajn simbolički komunicira kako se onaj trenutak kada konzumiramo svoj King pretvara u: kraljevski trenutak te koristi na ambalaži stilizovani oblik krune. Isti oblik je potom iskorišćen i razvoju pakovanja za ostatak asortimana, kako bi sve KING formate povezao u jedinstvenu celinu.

Kampanja #breaKINGrules, u kraljevskom stilu i duhu brenda, želi korisnike da podstakne da menjaju sputavajuće navike i pravila koja im se nameću, što ide u korak sa značajnim promenama u svetu. S jedne strane individualnost postaje sve izraženija, a s druge strane globalna situacija naučila nas je potrebi međusobnog podržavanja, druženja, deljenja lepih trenutaka. Kruta pravila koja nas sprečavaju u tome da živimo sadržajan život postaju deo nekih proših vremena i otvaramo vrata svetu u kojemu želimo da stvaramo zakone koji su samo naši. Kampanja stoga pokazuje kako nije istina da se u životu ne može imati sve odjednom, da je ćutanje uvek zlato, ili da npr.desert dolazi na kraju… Kada svi dobro znamo da se sladoled jede onda kada ti se jede!

Credits:
Kreativna & Art direkcija, Copywrite: Studio Sonda; Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Dizajn: Studio Sonda; Aleksandar Živanov, Martina Ukić, Sanda Maričić, Simon Flegar, Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Glavni Account Manager: Studio Sonda, Mladen Gvozden
3D Vizualizacije King štapići: Vacuum Studio

TVC:
Produkcija: Val produkcija
Redatelj: Bruno Anković
Direktor fotografije: Aleksandar Pavlović
Fotograf kampanje: Damir Žižić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!