Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2021: Stvarajte viziju i pratite svoju viziju!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Igor Miljković, Head of Production, dme.video rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Verujem da pogledom u svakodnevni rad na kreativnom procesu može biti bodljikav zbog mnogobrojnih izazova u procesu stvaranja. Bodlje ili prepreke koje se javljaju u samom kreativnom procesu mogu biti najrazličitije vrste, ograničeni rokovi, ograničeni budžeti ili sam proces usmeravanja klijenta da podrži kreativnu ideju i ponekad rizikuje sa nekom inovacijom. Ipak gledajući na duže staze smatram da proces ne bi trebalo biti bodljikav već da poseduje dozu izazova, ali pre svega uživanja u trenucima stvaralaštva. Raditi na nečemu kreativnom treba izaći iz dnevnih okvira, treba izaći iz šire slike same priče i tek onda kreativno osmišljavati proces. Za kreiranje kreativnih kampanja ne postoji savršen recept, zahteva jako individualan pristup jer svaki brend i svaka kampanja je priča za sebe koju potrošačima treba preneti na autentičan način. Vremenom, komunikacija i trendovi se menjaju, kao i očekivanja i sluh potrošača i zato je važno jako pažljivo raditi na svakom procesu stvaranja.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Uvek sam otvoren da pohvalim dobre ideje i zamisli. Znam da svi težimo nekim primerima inovativih ideja sa razvijenih tržišta, ali zaista postoje dobri primeri krativnih komunikacija kod nas. Nagrade koje naše agencije dobijaju na globalnim takmičenjima to i potvrđuju. Oduvek su kampanje koje su na neki način drugačije, provokativne, originalne, izazivale mnogo više pažnje, ali su takođe u nekom procesu ispraćene negativnim kritikama. To je prirodna reakcija ljudi na nešto novo, i toga brendovi ne bi trebalo da se plaše. Stvarajte viziju i pratite svoju viziju.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
U odnosu na većinu mojih kolega iz žirija koji se bave kreativnim stvaranjem, moje delovanje se često odnosi i na izvršno, produkciono stvaranje kampanji. Zamisao i kreativa su jedan segment kampanje dok je njegova realizacija izuzetno bitna stavka. Moj pogled će svakako ići i na samu realizaciju iste. Takođe, izuzetno cenim i poštujem rad na društveno odgovornim kampanjama. Ne mislim kao rezultat povećanja prodaje nekog brenda kako bi sami sebe nazvali “društveno odgovornom kompanijom” već zaista pomoć zajednici i povećanju svesti o istoj.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!