today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Tražiću nešto drugačije, nešto neviđeno!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Andrej Krajner, Communications Director, NLB Group (Slovenija) rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
Jedan od najlepših elemenata rada u marketingu – onaj deo koji na kraju donese najviše zadovoljstva – jeste upravo stvaranje kreativnih kampanja. Verovatno bi svako od nas hteo samo to da radi, ili da bi barem mogao mnogo više vremena da posveti kreativnim kampanjama i da se ne bavi ostalim stvarima koje su na neki način „infrastruktura“, dakle preduslov da možemo da ih stvaramo, recimo budžet, brend, upravljanje timom i sl.

Ali istina je i da je proces stvaranja većih kreativnih kampanja na nekim mestima vrlo zahtevan, jer obično imamo premalo vremena, raskorak između raspoloživim i potrebnim budžetom je prevelik, usklađivanje sa agencijom zna da bude izazov, ali završetak kampanje je ipak opipljiv i na kraju si ponosan na ono što napraviš.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Već dugo se operativno ne bavim sprovođenjem kampanje, zato o njihovom uspehu mogu da sudim po dva kriterijuma: da li mi se sviđaju i da li donose poslovne, dakle, prodajne rezultate. Drago mi je što je poslednjih godina većina komunikacionih aktivnosti NLB Grupe na svim tržištima na kojima poslujemo bila prodajno uspešnih, a korporativne kampanje donosile su željene efekte u smislu poverenja u brend, ugleda i ostalih ključnih korporativnih atributa. Ukratko, u poslovnom smislu mogu da budem zadovoljan, ali ne mogu reći da su mi se sve kampanje podjednako dopale u smislu kreativnosti.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kolegama iz marketinga i komunikatorima svakako preporučujem da svoj rad prijave na KAKTUS takmičenje, jer će da vide da je objektivan pogled međunarodne struke više nego dobrodošao, a naravno, i nagrade su važna potvrda kvalitetnog rada. Zato se nemojte plašiti da se prijavite, jer ćete možda pobediti, a sa druge strane sigurno ćete dobiti savet kako biti još bolji, i to od žirija koji čine najbolji u struci kojih ima u ovom regionu.

U žiriju ću svakako biti glas onih koji će više od kreativnosti tražiti razumevanje strateških potreba, dakle, zašto su projekti pripremljeni i da li su stvarno dobro odgovorili na strateške izazove preduzeća. Drugi kriterijum kome ću da posvetim najviše pažnje biće inovativnost. Tražiću nešto drugačije, nešto neviđeno. Epidemija je marketingu donela neslućene izazove, a sa druge strane i priliku, jer nas je prisilila da razmišljamo i radimo drugačije. Biće zanimljivo videti kako su se učesnici takmičenja uhvatili u koštac sa time.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Foto: Iztok Lazar

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!