Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2021: Svaka karika u formiranju jedne kampanje može se posmatrati kao bodlja!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Aleksandar Ružesković, Direktor marketinga, Forma Ideale rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
Rad na kreativnim kampanjama i rađanje svakog novog projekta utemeljenog na inventivnoj i kreativnoj ideji, predstavlja vrh piramide jednog marketing procesa, jer svaka ozbiljna kampanja pre kreativnog procesa prolazi kroz faze istraživanja i analize, kako bi se što jasnije utvrdio cilj kampanje, svi činioci ciljne grupe, stanje tržišta. Kada dođe do kreativnog dela kampanje u proces se uključuju svi činioci sektora, od grafičkih dizajnera i dizajnera enterijera, copywritera, preko analitičara i produkcije. Kada se sve komponente procesa uzmu u obzir, možemo reći da kreativna kampanja ima više karakteristika bodljikavog procesa, nego ravne linje kojom se kreće lagano. Svaka karika u formiranju jedne kreativne kampanje se zapravo može i posmatrati kao bodlja, a svaka ideja koja nije utemeljena na dobrom istraživanju i adekvatnom targetiranju, kao balon koji može slobodno da odleti do željene visine, ali može i u svakom trenutku da nestane.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Smatram da su brendovi u Srbiji jako kreativni i da su ljudi koji žive marketing (neću reći koji se bave marketingom) bilo u kompanijama ili u agencijama, ozbiljno shvatili nove komunikacijske izazove, koji se iz dana u dan menjaju. Potrošačima je dostupno mnogo više informacija, samim tim su i oni zahtevniji, zadobijanje pažnje koje je nekada trajalo i nekoliko dana, sada se svelo na nekoliko minuta ili čak sekundi, jer očekuju najkraći mogući response i ukoliko ne iskoristite tih nekoliko sekundi gubite pažnju potrošača. To sve diktira nove vidove kreativnosti i zahteva ulaganje mnogo više energije u inovativnost.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Svaki trud i rad se vrednuje, svaka dobra ideja je uvek dobrodošla. Ako su one inovativne i odmah primenjive, a ne samo dopadljive, utoliko bolje. Takođe, ako je uz to način komunikacije prilagođen ciljnoj grupi, sve kvote su ispunjene.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!