Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director u agenciji Friday rekao je…
Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
Na kreativnim kampanjama nije, na kampanjama uglavnom jeste. Mislim da ako je kampanja dobro strateški i kreativno postavljena, ako vam se kao kreativcu dopada i smisleno vam je to što ste kreirali, onda se te bodlje nekako i ne primete, a ako ih ima za čas ih potkrešete. Druga je stvar ako postoji sumnja u kreativni potencijal ideje, tada stvari više ne idu tako glatko.
Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Žele da budu. To je ono što je, čini mi se, bitnije od toga da li su i u kojoj meri. Jer sve dok postoji želja za inovativnijim pristupima kojima će se na originalan i nesvakidašnji način dopreti do potrošača, onda će postojati i takva rešenja koja će pomerati granice i nadmašiti prosečno. Prema onome što čujem i vidim, želja za tim postoji.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Prošle godine sam na isto ovo pitanje odgovorio u znaku podrške i ohrabrenja da se pošalje što više radova, jer godina je bila toliko izazovna da je svaka kampanja koja je uopšte bila realizovana zasluživala aplauz. Sada su stvari ipak drugačije, industrija se u proteklih godinu dana malo pridigla na noge pa verujem da će biti više prijava, samim tim i veće konkurencije. A konkurenciju je najbolje pobediti originalnom pričom, koju nikada do sada nismo čuli.
Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/