Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 179

Objavljeno novo istraživanje – Nulti kvadrant!

0

REGION – Objavljen je novi Nulti kvadrant – najnovija analiza stavova, uverenja, strahova i očekivanja hrvatskih građana i ključnih trendova proizašlih iz okolnosti u kojima živimo i poslujemo poslednjih godinu i pol dana, od početka pandemije.

#AgencyReport21: Analiza poslovanja agencija u jednoj od najtežih godina

Četvrtu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report.

Degordian se reorganizovao u Degordian One!

Reorganizacija u Degordian One najobimnija je promena u istoriji agencije Degordian, navodi se na njihovom sajtu.

Šta je prizma identiteta brenda?

0

Prizma identiteta brenda je poznati marketinški model, koji se naziva i Kapfererova prizma identiteta marke. To je heksagonalna prizma koja predstavlja povezanost šest ključnih elemenata koji čine identitet brenda.

#kaktus2021: I kada ne osvojiš nagradu, osvojiš iskustvo!

0

Darko Bosnar, Creative Director u agenciji Imago Ogilvy (HR) i predsednik regionalnog dela žirija festivala KAKTUS 2021, specijalno za Marketing mrežu govori da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces, ali i zašto treba učestvovati na festivalima.

Macho stvarno izgrmeo!

0

Kompanija Frikom sredinom maja ove godine započela je veliku kampanju „Macho Grmi“ koja je imala dvostruki cilj – snažnije pozicioniranje Macho brenda kod mlađe populacije i predstavljanje osveženog portfolija koji je u trenutku lansiranja kampanje sadržao čak tri nova proizvoda.

Objavljen spisak zvaničnih influensera festivala #kaktus2021!

0

Marketing mreža objavila je spisak zvaničnih influensera 7. festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2021.

Influenseri koji će ove godine širiti glas i pozitivne vibracije o festivalu KAKTUS 2021 su Ena Rajić, Tea Zavacki, Ivan Tominac i Maja Krištafor (Hrvatska), Darko Buldioski (Severna Makedonija), Brankica Smiljanić (Bosna i Hercegovina), kao i blogeri iz Srbije Ana Brzaković, Katarina Ivakić Vuksanović, Ivana Bogdanović, Jelena Ovuka, Ivana Popović, Nemanja Brković, Zvonimir Pleskonjić i Milica Vuković.

Na konkurs za zvaničnog influensere festivala prijavila su se 23 blogera, vlogera i youtubera, instagramera iz celog regiona, a ključni kriterijumi za izbor onih sa kojima ćemo sarađivati bili su, između ostalog, teme koje prate na svojim kanalima i ciljna grupa kojoj se obraćaju.

Sedmi po redu nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, u organizaciji Marketing mreže, biće održan 2. i 3. novembra, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, a akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama.

Više informacija o influenserima pronađite na sajtu Kaktus 2021.

#kaktus2021: Kvalitetna kampanja integriše znanja i perspektive različitih profila ljudi!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ljubica Vukčević, Head od Data Analytics & Insight u agenciji Direct Media United Solutions, rekla je…

Publicis Groupe i TikTok pomažu brendovima da razviju svoje e-commerce strategije

SVET – Publicis Groupe i TikTok postali su partneri sa ciljem da pomognu brendovima da prošire svoje strategije e-commerca kroz video platformu, koja želi da ojača kulturu online kupovine, kao i zajednicu e-trgovaca.

#kaktus2021: Velike ideje su pre realizacije jedna od najdelikatnijih pojava koja postoji!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Vladimir Ćosić, Creative Director agencije Represent Communications rekao je…