today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Direct Media obeležava jubilej uspešnog poslovanja

Najveći uspeh je u trajanju, a DIRECT MEDIA United Solutions ove godine obeležava 20 godina uspešnog trajanja. Na putu dugom dve decenije, veliki broj klijenata je od prvih dana, pa do dan danas uz Direct, ali i novi brendovi bi da upoznaju ovu agenciju zagledanu u budućnost. U Directu na to kažu: “Ključ je u poverenju, zalaganju i stalnom razvoju. Mi smo jedinstveni, i u regionu i globalno posmatrano, jer sve ovo vreme, kao lokalna agencija, uspevamo da budemo najuspešniji”.

Pod sloganom „XX Years of knowing DIRECTion”, gde XX predstavlja simbol za kolaboraciju i decenijska partnerstva, Direct Media je rođendan obeležila najpre sa zaposlenima, seniorima i mladim snagama iz Srbije i regiona. Proslavom na Dunavskom keju, pored reke, internacionalne i lokalne, Direct je poslao poruku o domaćem sa globalnim kvalitetom, o proticanju vremena i trajanju, o iskustvu i vitalnosti.

“Za sve ove godine smo imali puno izazova i iskušenja, kalili smo se, ali smo iz svega izlazili jači. Istovremeno smo gradili ovo tržište. Mi, u stvari, imamo jako dobre temelje, jer smo odavno odlučili ne samo da pratimo trendove, već da ih postavljamo – takoreći smo uvek bili ispred vremena i celog tržišta. Ipak, najveći razlog zbog kojeg postojimo je trud i rad, snažan i veliki tim koji je stalno ulagao u svoje znanje”, izjavila je Marija Matić, Strategy & Clients Director u Direct Media.

Digitalno okruženje na dnevnom nivou menja svet advertajzinga, što marketinške agencije često stavlja pred izazove kako oglasna poruka da stigne do potrošača i bude primećena. Međutim, iskustvo i znanje agencija u tehnologijama i ljudima biće onaj faktor koji pravi razliku, kažu u Directu.

“U svetu danas postoji preko 25 milijardi povezanih uređaja što značajno otežava put od oglašivača do potrošača. Mi u Direct Mediji taj problem rešavamo kombinacijom umetnosti, nauke i tehnologije. Dve od pet najvećih tehnoloških kompanija na svetu je nastalo od prihoda koji ostvaruje industrija oglašavanja, a mi smo uložili veliki napor i od nedavno je vrlo slična tehnologija dostupna lokalnom tržištu, lokalnim medjima i oglašivačima. Nastavljamo da ulažemo u znanje, tehnologije i ljude, izjavio je Vladimir Aranđelović, Digital Director u Direct Media.

Digital sektor Direct Medie spada u najveće na tržištu. Nakon što je osnovala sektor za istraživanja, a onda i kreativni sektor, Direct Media u svojim redovima ima i stručnjake za obradu podataka. Iako su tehnologije postale sastavni deo života, ljudski faktor ostaje presudan u odnosu agencije i klijenta.

“Baš to poverenje u ekpsertizu je razlog zašto klijenti ostaju sa nama dugi niz godina. Odavno smo ušli u novi komunikacijsku eru, dobro znamo pravac kojim se krećemo i naši klijenti su sigurni sa nama na tom putu”, izjavila je Ksenija Gačić, Account Planner u DIRECT MEDIA United Solutions.

2001. godine kada je nastala, Direct Medija je bila prva ozbiljna medijska agencija u Srbiji i kao takva, pionir u trasiranju medijske oglašivačke industrije u regionu. Danas, kao deo United Medija grupe, posluje u 8 zemalja regiona i sa 250 zaposlenih u kancelarijama i afilijacijama, pruža sve marketinške usluge na jednom mestu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!