Nema pristrasnosti. Nema izgovora!

SVET – Amsterdamska agencija koristi humor i ironiju da podseti učesnike da prijavljene radove ocenjuju novinari, a ne kreativci. Prijave za Epica nagrade otvorene su do 8. oktobra.

Cloudfactory se u kampanji fokusira na jedinstvenost Epica žirija. Sloganom „Nema pristrasnosti. Nema izgovora.”, kampanja ističe da agencije ne mogu kriviti pristrasne članove žirija ili odnose između agencijskih mreža ako ne pobede na Epici. Budući da dobitnike nagrada biraju novinari, a ne kreativci, prijava izvanrednog rada jedini je način da pobedite.

Novi agencijski kreativni dvojac Julio Alvarez i César Garcia, zajedno s izvršnim direktorom Sandeepom Chawlom, objašnjavaju svoje razmišljanje o kampanji. “Što se tiče većine nagrada, čini se da je reklamna industrija jedina u kojoj insistiramo na ocenjivanju samih sebe”, kaže César. “Želeli smo ukazati na apsurdnost ove činjenice, istovremeno ističući zašto je Epica drugačija.”

Produkcijska kuća Be Sweet Films pomaže agenciji da oživi kampanju serijom kratkih filmova na istu temu.

Svoj rad na Epica Awards 2021 prijavite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari