today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: A gde je vrh?

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Maja Naumovska, Head of Corporate and Marketing Communications, Halkbank AD Skopje rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Na sreću, da. Nije da nema i smooth realizacija određenih kampanja kroz lak i svakako zabavan način, ali ipak, većina kreativnih kampanja prolaze kroz proces koji je pun izazova, pitanja, problema, a ponekad sa predviđenim, ali i nepredviđenim preprekama.

I kažem, sreća što je tako, jer rezultat koji se dobija od takvih procesa je uvek sadržajniji, kreativniji i definitivno ispunjen sa novim iskustvima i znanjima. Zadatak kreativne kampanje je da se postigne određeni cilj koji je sublimacija potreba različitih strana (biznis, tržište, vreme, trendovi, društvo..), da se razume, da inspiriše, da podstakne, da otvori polje za razmišljanje, da bude dopadljiva i da je široka javnost prihvati.

Imajući to u vidu, jasno je da rad u ovoj oblasti traži veliki angažman u sinhronizaciji različitih strana, u kreativnom razmišljanju, u merenju pulseva, u pomeranju granica… A kreativno rešavanje bojnih izazova na tom putu nas vodi do priželjkivanog rezultata ili često i do sasvim novih otkrića.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
A gde je vrh? Lep i prijatan osećaj zadovoljstva me obuzimao zbog uspešno realizovanih kampanja nekoliko puta u poslednjih 2-3 godina.
I za većinu malih i velikih projekata koje smo uradili u prošlom periodu imala sam osećaj lepe satisfakcije. To je rezultat rada u društvu sa pravim ljudima koji čine tim uspešan – a ovaj tim je sastavljen od mojih dragih kolega sa kojima radim u departmanu i od ljudi u marketing agencijama sa kojima smo dugo godina zajedno. Taj osećaj koji delimo uvek nas vodi prema novim pozitivnim dostignućima.

Hladan tuš… ne, hvala! Dešavalo se i to – nije da nije. Ali sreća što te situacije su bile takve što smo mogli da ih gledamo i doživljavamo samo kao “malo osveženje” sa dodatnim iskustvom i podučavanjem.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ako jako verujete i iskreno se radujete urađenom projektu i rezultate koji su proizašli iz njega, obavezno prijavljujte. Meni će lično značiti da vidim nešto koje zrači kreativnošču i prenosi emociju i misao koji su vodili tim koji stoji iza projekta.
I u zavisnosti od delatnosti i od teme, važno će mi biti za pobednički projekat:
• Da odskače od većine i da nije urađen po već viđenom ”scenariju”.
• Da inspiriše i da privlači.
• Da prodaje.
• Umesto da diže svest, da pretstavlja korak ka REŠAVANjU nekog realnog problema koji je aktuelan i važan ZA NAŠE PODNEBLjE.
• Da prikaže kreativno sprovođenje preko nesvakidašnjih kanala i preko stvarno inovativna rešenja.
• Da je reprezent za kreativnost i realizaciju koji nekoliko puta nadmašuju budžet investiran za sam projekat.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!