Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

„The Lightwave“ – festival svetlosti u realizaciji M2Communications i Luštice Bay

Luštica Bay je ovog leta bila jedna od omiljenih destinacija svih koji su želeli da sa sobom ponesu nezaboravne uspomene sa odmora u Crnoj Gori.

Agencija M2Communications je u saradnji sa Lušticom Bay, luksuznim naseljem i marinom, kreativno osmislila i realizovala događaj „The Lightwave“ u trajanju od mesec dana. Tokom celog avgusta, gosti Luštice mogli su da prisustvuju svetlosnom spektaklu koji je projektovan sa svetionika i lukobrana marine pretvarajući naselje u svetlosnu pozornicu. Pored svetlosnih ekefata, dužinom cele promenade postavljene su „photo op“ instalacije poput anđeoskih krila, svetlosnih „gnezda“ i brodića u čuvenoj pećini na ulazu u marinu koji su upotpunili ceo doživljaj.

Povodom realizacije Lightwave projekta, Slobodan Stefanović, Head of Event & Production M2Communications, rekao je: „Luštica Bay je i ove godine pred nas postavila potpuno nov kreativni izazov. Želeli smo da stvorimo do sada neviđeno iskustvo za sve koji su se našli u Luštici tokom avgusta ali i za one koji su putem društvenih mreža mogli da osete barem deo atmosfere u ovom biseru crnogorskog primorja. Trudili smo se da svaki aspekt „The Lightwave“ festivala ostavi poseban utisak na posmatrača.“

Produkcijska kuća NEO – New Entertainment Office, kreirala je aftervideo sa zvaničnog otvaranja festivala. Kadrovi svetlosnih efekata i raskošnog vatrometa snimljeni su „racing“ dronom iz do sada neviđenih uglova.

 

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!