Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 109

REMARKABLE poslovni rezultat znači pomeriti granice ne samo u biznisu, već i u društvu!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Ivan Zeković, CEO kompanije Carnex, rekao je…

Dentsu pokrenuo globalnu mrežu Dentsu Creative

SVET – Agencija dentsu stvorila je novu globalnu mrežu koja ujedinjuje kreativne agencije, uključujući DentsuMB i Isobar. Lansiranje mreže je deo strategije čiji je cilj pojednostavljivanje pristupa kreativnim uslugama za sve klijente i širenje kreativnosti u sve što grupa radi.

REMARKABLE stručnjaci su oni koji svojim radom čine da ih svi primećujemo!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Nataša Filipović, Managing Director agencije Ovation BBDO, rekla je…

Najbolje Cannes Lions 2022 kampanje

SVET – Završen je najprestižniji festival kreativnosti na svetu Cannes Lions. Poznati su i dobitnici nagrada. Za naše čitaoce izdvajamo kampanje nagrađene Grand Prix priznanjima. Koja kampanja je vaš favorit?

Budi deo prve letnje škole „Advertajzing za početnike – Get Creative With McCann Beograd“!

Univerzitetski centar za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu, u saradnji sa agencijom McCann Beograd, organizuje ovog leta prvu letnju školu advertajzinga za studente završnih godina i master studija beogradskog univerziteta, pod nazivom “Advertajzing za početnike – Get Creative With McCann Beograd”. Škola će se realizovati od 4. do 8. jula 2022. godine u zgradi Rektorata Univerziteta u Beogradu.

Imenovan žiri za dodelu Mark Awards 2022 priznanja!

Konkurs za dodelu Mark Awards priznanja najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji otvoren je do 22. jula. Žiri Mark Awards čini 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije.

Objavljeni dobitnici PHNX Awards 2022

SVET – Treće izdanje PHNX nagrada privuklo je 1.050 kreativnih komunikacijskih rešenja, a žiri koji je online ocenjivao prijavljene radove činilo je više od 900 ljudi iz struke. Ovo je jedan od najraznovrsnijih žirija u svetu, a čine ga ne samo kreativci već i stratezi, oglašivači, lideri industrije, konsultanti i novinari.

Organizatori PHNX Awards objavili su detalje o četiri dobitnika Grand Prix nagrada.

GRAND PRIX FILM
Open Spaces – Burberry i Riff Raff Films (Velika Britanija)

GRAND PRIX PRINT
Bolje s Pepsijem – Pepsi i Alma DDB (SAD)

GRAND PRIX DIGITAL
Da niste mislili na Whopper? – Burger King i Publicidad Commercial MullenLowe (Guatemala)

GRAND PRIX DIZAJN
Tvrdi turban – Pfaff Harley-Davidson i Zulu Alpha Kilo (Kanada)

U kategoriji Strategija i tehnika nije dodeljen Grand Prix. Žiri je smatrao da je selekcija previše raznolika da bi se odabrao ukupni pobednik te da je svaki od kandidata za sebe zaslužio pohvalu.

Na takmičenju je dodeljeno ukupno 108 nagrada, među kojima 25 zlata.

McCann Stokholm osvojio Grand Prix na Kanskom festivalu!

SVET – Prvi Grand Prix na Festivalu kreativnosti McCann Stokholm i I&F Grupa iz Beograda dobili su za kampanju „Eat A Swede“ (u slobodnom prevodu „Pojedi Šveđanina/ku”). Pored Grand Prix priznanja u istoj kategoriji, Entertainment, kampanja „Eat a Swede“ osvojila je srebrnog Kanskog lava, a ranije je dobila je još jedno srebro u kategoriji Health and Wellness, i finalista je u još u sedam kategorija.

Buka je jedini način da nas čuju u društvu spektakla!

Keti Zaharijev, Art Director agencije Friday, specijalno za Marketing mrežu govori šta je bila inspiracija za prošlogodišnju, a šta donosi ovogodišnje četvrto izdanje publikacije Adbooka.

McCann Stockholm osvojio Kanskog srebrnog lava

SVET – Kampanja Eat A Swede (u slobodnom prevodu “Pojedi Šveđanina/ku”), koju je za Švedsku federaciju za hranu (SFF) kreirala agencija McCann Stokholm, članica I&F Grupe, osvojila je sredbrnog lava u Health and Wellnes kategoriji. Kampanja je pokrenula debatu i otvorila diskusiju o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva.