Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 110

Raspisan konkurs KAKTUS Talents 2022 (powered by SBB)!

Osmi festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2022 održava se pod sloganom „Samorefleksija“. Ove godine tokom festivala SLAVIĆEMO SNAGU DOMAĆE KREATIVNOSTI i sagledati potencijale – pojedinaca, timova, agencija i brendova.

Tim povodom, Marketing mreža, uz podršku kompanije SBB, raspisuje, četvrti po redu, konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.

Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).

Brief će se odnositi na izradu kampanje za određeno socijalno preduzeće ili udruženje, a identitet socijalnog preduzeća ili udruženja, njihovi ciljevi, strategija, kao i sve dodatne informacije biće poznate 28. septembra na dan brifiranja. Takmičari će imati na raspolaganju 48 sati da odgovore na brief.

Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i jedan tajni član – predstavnik socijalnog preduzeća ili udruženja, čija imena će biti objavljena u narednim danima.

Prijavljivanje timova otvoreno je do 23. septembra na sajtu https://kaktus.rs/ i potpuno je besplatno.

Pred vama uskoro najbučnija ADBOOKA do sada!

Marketing mreža pokrenula je pre 2019. godine specijalnu publikaciju namenjenu kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, pod nazivom Adbooka. Krajem oktobra ove godine, biće objavljeno četvrto izdanje pod sloganom „Buka regiona neka se čuje sada“, a vizuelno rešenje i kreativni pravac publikacije potpisuje agencija Friday.

New Moment se vratio kući!

Nakon više od dve godine, New Moment se vratio kući. U svom stilu – sa velikom žurkom za medije, klijente i prijatelje kuće!

Dodeljene Effie Srbija nagrade za 2021. godinu

Povodom obeležavanja svog 30. rođendana i završetka petog po redu festivala Effie Awards Serbia, Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbian Chapter) okupilo je na proslavi preko dve stotine istaknutih stručnjaka iz oblasti marketinških komunikacija.

PRO.PR konferencija ove godine i u Sarajevu

REGION – U Sarajevu, u Olimpijskom hotelu Holiday, od 3. do 5. novembra održaće se 19. izdanje međunarodno PRO.PR konferencije.

Kako privući prave talente?

0

Današnji kandidati imaju drugačija očekivanja. Ako želite da ih privučete, a i zadržite, morate se povezati sa njima na smislen način. Nije dovoljno da samo razumete njihova očekivanja već i da razvijete znanja kako biste ispunili ta očekivanja u vašoj kompaniji.

Now&10: Festivali u Srbiji

Povodom jubileja, 10. rođendana, Marketing mreža pokrenula je početkom godine novi video format – Now&10 Talks. Do sada je objavljeno ukupno 17 epizoda, a u pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Marketing mreža sada pravi korak dalje, kreirajući Now&10 video serijal, koji kroz različite teme, analizira tržište marketinških komunikacija u Srbiji u periodu od 2012. do 2022. godine.

U okviru druge epizode pod nazivom „Festivali u Srbiji – Now&10“ o razvoju i reputaciji strukovnih nagrada u poslednjih 10 godina govori sedam vrhunskih stručnjaka iz agencija Ovation BBDO, McCann Beograd, Represent Communications i Friday, ali i kompanija A1 Srbija, Bambi i IKEA Srbija. 

Cela epizoda dostupna je našem YouTube kanalu:

Osvojiti nečije srce je REMARKABLE dostignuće!

0

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Nataša Đurđević, doskorašnji Category Director, The Coca-Cola Company Central Eastern Europe i dobitnica Mark Awards specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju struke, rekla je…

REMARKABLE brend je autentičan brend koji menja svet na bolje!

0

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa Crvenka i dobitnik Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Brand Manager of the Year, rekao je…

Rezultati u poslu najbolji su pokazatelj kvaliteta nekog stručnjaka!

0

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Tina Miličić, Senior specijalista za employer brending i kulturu, Atlantic Grupa i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Employer Branding/Internal Communications Manager of the Year, rekla je…