Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

1664 Blanc platinum je sponzor festivala KAKTUS!

Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, ove godine, platinum je sponzor festivala KAKTUS 2022. Kako navode u kompaniji, KAKTUS je jedan od najvažnijih projekata usmeren na razvoj tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, ali i mesto gde najbolji kreativci i komunikatori, kao predavači, dele informacije o poslednjim trendovima.

„Efikasnim upravljanjem marketinškim komunikacijama kompanija profiliše željeni imidž i stvara odgovarajuću poziciju u svesti potrošača i ukupne javnosti. Kompanije razvijaju brend kroz prizmu njegovog segmentiranja i targetiranja, a najviše onoga što sledi iz tog procesa, a to je pravilno pozicioniranje njegovih proizvoda i brenda uopšte, u umovima njegovih potrošača. Javnost je svakodnevno obasuta velikom količinom informacija, što dovodi do zasićenja primaoca poruke informacijama, konfuzije i kontradiktornosti stavova, uslovljavajući krizu identiteta kompanije i probleme u komuniciranju sa javnošću. Od savremenog marketinga očekuje se da u procesu kontinuirane komunikacije sa stvarnim i potencijalnim potrošačima pruži neophodne informacije, utiče na kreiranje imidža i reputacije brenda i kompanije, ali i podstiče na akciju – kupovinu. Upravo festival KAKTUS nudi učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija i to je razlog zašto smo se odlučili da ove godine podržimo događaj“, rekao je Srećko Pavković, International Brands Manager, Carlsberg Srbija.

„1664 Blanc moderan je brend koji prati trendove i vođa je na tržištu među premium pivima. S druge strane, festival KAKTUS već punih osam godina lider je u edukaciji, ali i u doprinosu razvoja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji. Upravo zato je saradnja, dva snažna brenda u svojim oblastima, nekako prirodno došla i dala nam veliki vetar u leđa. Ove godine festival KAKTUS podižemo na viši nivo kako bi postao još snažnija platforma za razmenu stručnog znanja, trendova koji oblikuju tržište i primera dobre prakse. Verujemo da je upravo razmena znanja ključ napretka advertising industrije u Srbiji i zato veliko hvala kompaniji Carlsberg Srbija što je prepoznala potencijale i značaj festivala KAKTUS, ali i što, godinama, aktivno doprinosi razvoju marketinške industrije u našoj zemlji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Ove godine, festival KAKTUS by 1664 Blanc, održava se 1. i 2. novembra u Beogradu pod sloganom „Samorefleksija“, a tokom dva dana kvalitetnog programa slavićemo snagu domaće kreativnosti i sagledati potencijale – pojedinaca, timova, agencija i brendova.

Više informacija o festivalu dostupno je na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!