Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nije dovoljno imati samo ispravnu viziju i sjajan proizvod, morate imati strategiju komunikacije!

Povodom dodele Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Srđan Lazović, General Manager, Philip Morris International (BiH & Montenegro), rekao je…

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Izazovan cilj, razrađen plan, vrhunski proizvod, uigran tim i jasna, a zanimljiva i upečatljiva promocija. Izuzetno je teško, zahtevno i skupo napraviti jedan ovakav miks. Retko se svi ti činioci uklope. Ali retke su i kompanije koje postižu REMARKABLE poslovne rezultate.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanije?
Bill Gates je davno rekao: “Da imam samo jedan dolar, i njega bih uložio u marketing”. Ni malo ne potcenjujući vrednost i doprinos marketinga, ja bih postupio malo drugačije od gospodina Gejtsa. Najlakše mi je to objasniti na primeru moje kompanije. Danas verovatno svi znate da smo lansirali novi proizvod, manje štetan i mnogo bolji od cigareta. A iza tog proizvoda stoje decenije rada stotina naučnika, koji su proizvod osmislili, a zatim dokazali da je manje štetan. Ali trebalo je to prevesti na jezik potrošača, odabrati prave kanale i načine predstavljanja. Nije dovoljno samo imati ispravnu viziju i sjajan proizvod, vi morate imate strategiju koja će omogućiti da javnost vidi, čuje i na kraju krajeva – odabere ono za šta mi tvrdimo da je bolji izbor za njihovo zdravlje.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Donekle sam već odgovorio na to. Gledaću jasan cilj i viziju prvenstveno i da li je vaša poslovna filozofila pozitivno uticala na društvo u celini. Ako se cilj ne samo ispuni, nego ako i “prebacite” normu, zakucate kako se to popularno kaže – super, to je nemerljiva, dodatna vrednost. To bi trebalo biti kruna svega, koja vas je učinila drugačijim, araktivnijim, pravim izborom!

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!