Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Vraća se BalCannes, i to na Dane komunikacija!

REGION – Niz godina lavovi BalCannesa ukrašavali su kapije najkvalitetnijih agencija sa ovih prostora, a revija kreativnosti pritom je okupila 150 agencija sa stotinama i stotinama komunikacijskih projekata koje su ocenjivali deseci cenjenih članova žirija. Nakon dvogodišnje pauze, vreme je za zaokret, novu stvaralačku energiju i za ponovni susret regije – na Danima komunikacija, koji će se u aprilu 2023. održati u Rovinju.

Najbolji kreativci dobiće priliku izaći pod svetla reflektora glavne pozornice ovoga festivala koji nosi dvostruku nominaciju britanskog Association Excellence Awardsa za jedan od najboljih evenata na svetu – te će BalCannes, koji je oduvek slavio komunikacijske uspehe uz dašak šarenila, humora, ali i velikog srca projekata, i u novoj takmičarskoj sezoni biti savršena prilika da vam ono što mislite o sebi potvrdi regija.

Davor Bruketa, član Organizacijskoga odbora festivala i jedan od idejnih pokretača ovoga takmičenja, poručio je: „Ovo je jedinstvena prilika agencijama iz regije da pokažu svoje projekte klijentima. Na BalCannesu možeš pokazati nekom s kim još nisi radio ono što radiš najbolje.“

Novi će koncept obeležiti komunikacijsku scenu
Pozivaju se komunikatori iz malih i velikih agencija Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije koji sa svojim klijentima pomere granice, da se pridruže velikom slavlju kreativnosti – prijave se otvaraju 25. avgusta, kada će biti predstavljen novi pravilnik takmičenja, otkrivene kategorije i važne novosti kojima će BalCannes definisati regionalnu industriju. Kvalifikacijski period takmičenja, s obzirom na dvogodišnju pauzu, obuhvatiće sve one izvrsne projekte realizovane tokom poslednje dve godine – od 20. avgusta 2020. do 20. novembra 2022.

Nova kategorizacija i vredne nagrade
Najboljima će, s obzirom na niz kategorija poslovnog delovanja u kojima će se takmičiti – biti uručene zlatne, srebrne i bronzane statue, a precizna će kategorizacija svima omogućiti da okušaju svoje snage na velikoj sceni tržišnih komunikacija i istaknu svoju izvrsnost. Vrhunac takmičenja biće dodela BalCannes Grand Prixa za najuspješniji projekat, kao i nagrade za najbolju agenciju i najboljeg klijenta BalCannesa.

Jedinstven način ocenjivanja
BalCannes ostaje jedinstven u ovom delu sveta po konceptu ocenjivanja: najkvalitetniji regionalni stručnjaci u redovima oglašivača, agencija i strukovnih medija još će se jednom okupiti u tri grupe žirija i odabrati najbolje među projektima, omogućivši pritom prijavljenima vredne povratne informacije iz različitih tržišnih perspektiva.

Detaljne informacije i sve novosti o takmičenju biće dostupne 25. avgusta 2022. na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!