today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vraća se BalCannes, i to na Dane komunikacija!

REGION – Niz godina lavovi BalCannesa ukrašavali su kapije najkvalitetnijih agencija sa ovih prostora, a revija kreativnosti pritom je okupila 150 agencija sa stotinama i stotinama komunikacijskih projekata koje su ocenjivali deseci cenjenih članova žirija. Nakon dvogodišnje pauze, vreme je za zaokret, novu stvaralačku energiju i za ponovni susret regije – na Danima komunikacija, koji će se u aprilu 2023. održati u Rovinju.

Najbolji kreativci dobiće priliku izaći pod svetla reflektora glavne pozornice ovoga festivala koji nosi dvostruku nominaciju britanskog Association Excellence Awardsa za jedan od najboljih evenata na svetu – te će BalCannes, koji je oduvek slavio komunikacijske uspehe uz dašak šarenila, humora, ali i velikog srca projekata, i u novoj takmičarskoj sezoni biti savršena prilika da vam ono što mislite o sebi potvrdi regija.

Davor Bruketa, član Organizacijskoga odbora festivala i jedan od idejnih pokretača ovoga takmičenja, poručio je: „Ovo je jedinstvena prilika agencijama iz regije da pokažu svoje projekte klijentima. Na BalCannesu možeš pokazati nekom s kim još nisi radio ono što radiš najbolje.“

Novi će koncept obeležiti komunikacijsku scenu
Pozivaju se komunikatori iz malih i velikih agencija Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije koji sa svojim klijentima pomere granice, da se pridruže velikom slavlju kreativnosti – prijave se otvaraju 25. avgusta, kada će biti predstavljen novi pravilnik takmičenja, otkrivene kategorije i važne novosti kojima će BalCannes definisati regionalnu industriju. Kvalifikacijski period takmičenja, s obzirom na dvogodišnju pauzu, obuhvatiće sve one izvrsne projekte realizovane tokom poslednje dve godine – od 20. avgusta 2020. do 20. novembra 2022.

Nova kategorizacija i vredne nagrade
Najboljima će, s obzirom na niz kategorija poslovnog delovanja u kojima će se takmičiti – biti uručene zlatne, srebrne i bronzane statue, a precizna će kategorizacija svima omogućiti da okušaju svoje snage na velikoj sceni tržišnih komunikacija i istaknu svoju izvrsnost. Vrhunac takmičenja biće dodela BalCannes Grand Prixa za najuspješniji projekat, kao i nagrade za najbolju agenciju i najboljeg klijenta BalCannesa.

Jedinstven način ocenjivanja
BalCannes ostaje jedinstven u ovom delu sveta po konceptu ocenjivanja: najkvalitetniji regionalni stručnjaci u redovima oglašivača, agencija i strukovnih medija još će se jednom okupiti u tri grupe žirija i odabrati najbolje među projektima, omogućivši pritom prijavljenima vredne povratne informacije iz različitih tržišnih perspektiva.

Detaljne informacije i sve novosti o takmičenju biće dostupne 25. avgusta 2022. na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!